КОНТЕКСТНО-МОДУЛЬНА СУБ'ЄКТ-ОРІЄНТОВАНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПСИХОЛОГІВ: ПРОГРЕСИВНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ
Анотація
Умови навчання у вищому закладі освіти більшою мірою, ніж у школі, вимагають від студентів умінь самостійно організовувати власну навчальну діяльність, вміння вчитися. Важливо сформувати у них цілісну структуру діяльності у взаємозв’язку з усіма складовими її компонентів. Це допоможе слухачам знаходити прийнятні способи організації всієї системи навчальних дій, які забезпечать ефективне засвоєння соціального досвіду. Уміння вчитися можна задати як ступінь оволодіння способами засвоєння цього досвіду, а конкретний зміст цього вміння розкриватиметься шляхом виявлення складу і структури дій, що входять у структуру цього виду активності. У такому разі актуальним завданням для викладачів у галузі культури розумової праці буде навчити студентів учитися. Вони мають виступати не тільки в ролі джерел знань, а й у ролі консультантів з питань організації самостійних практичних дій студентів