СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОТИВАЦІЇ КЕРІВНИХ КАДРІВ ОСВІТИ ДО ПРОФЕСІЙНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ

Автор(и)

  • О. I. БОНДАРЧУК

Анотація

Однією з важливих умов оптимізації управ­ління закладами освіти є орієнтація їх керівни­ків на професійне вдосконалення, що актуалізує необхідність розвитку відповідних мотивів

Посилання

Бондарчук О. /. Дослідження особливостей психоло-гічної компетентності керівників шкіл // Післядипломна освіто керівних кадрів: проблеми розвитку: Матеріали звітної наук.-практ. конф. — К.: Вид-во УІПКККО, 1997. — С. 230-231.

Каромушко Л. М. Психологія управління заклада¬ми середньої освіти: Моногр. — К.: Ніка-Центр, 2000. — 332 с.

КОЛОМІНСЬКИЙ Н. Л. Психологія менеджменту в освіті (соціально-психологічний аспект): Моногр. — К.: МАУП, 2000. - 286 с.

ПСИХОЛОГІЧНІ чинники оптимізації управління се¬редньою освітою: Наук.-метод. посіб. / За ред. Я. М. Ка- рамушки. — К.: Вид-во Ін-ту психології АПН України, 1997. - 152 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-16

Як цитувати

БОНДАРЧУК О. I. (2024). СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОТИВАЦІЇ КЕРІВНИХ КАДРІВ ОСВІТИ ДО ПРОФЕСІЙНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (1(4), 46-47. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4012