СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОТИВАЦІЇ КЕРІВНИХ КАДРІВ ОСВІТИ ДО ПРОФЕСІЙНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ
Abstract
Однією з важливих умов оптимізації управління закладами освіти є орієнтація їх керівників на професійне вдосконалення, що актуалізує необхідність розвитку відповідних мотивів
References
Бондарчук О. /. Дослідження особливостей психоло-гічної компетентності керівників шкіл // Післядипломна освіто керівних кадрів: проблеми розвитку: Матеріали звітної наук.-практ. конф. — К.: Вид-во УІПКККО, 1997. — С. 230-231.
Каромушко Л. М. Психологія управління заклада¬ми середньої освіти: Моногр. — К.: Ніка-Центр, 2000. — 332 с.
КОЛОМІНСЬКИЙ Н. Л. Психологія менеджменту в освіті (соціально-психологічний аспект): Моногр. — К.: МАУП, 2000. - 286 с.
ПСИХОЛОГІЧНІ чинники оптимізації управління се¬редньою освітою: Наук.-метод. посіб. / За ред. Я. М. Ка- рамушки. — К.: Вид-во Ін-ту психології АПН України, 1997. - 152 с.