ЗАЛЕЖНІСТЬ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИРЕКТОРІВ ШКІЛ РІЗНОЇ СТАТІ ВІД РІВНЯ РОЗВИТКУ ЇХНІХ КОМУНІКАТИВНИХ ЯКОСТЕЙ

Автор(и)

  • Я. І. ШКУРКО

Анотація

Аналізуючи управлінську діяльність жінки-ке- рівника, ми нерідко зустрічаємося з поширени­ми стереотипами щодо схильності жінок до ви­конавчої, але не творчої праці, відсутності в них необхідних якостей для здійснення ефективної управлінської діяльності (і відповідно невміння бути керівником, а також неспроможність очо­лювати колектив через сімейні обов’язки), щодо традиційного, більш ефективного стилю діяль­ності керівника-чоловіка і переваги чоловіків різного управлінського рангу. Це зумовлює по­требу враховувати фактор статі під час аналізу управлінської діяльності керівників закладів ос­віти

Посилання

Вудкок М., Френсис Д. Раскрепощенный менед¬жер. — М.: Дело, 1991. — 320 с.

Шкурко Я. І. Психологічні підходи до визначення ефективності управлінської діяльності жінки-керівника закладом освіти // Педагогіка і психологія проф. осві¬ти. - 1999. - № 1. - С. 200-203.

Опубліковано

2024-08-16

Як цитувати

ШКУРКО, Я. І. (2024). ЗАЛЕЖНІСТЬ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИРЕКТОРІВ ШКІЛ РІЗНОЇ СТАТІ ВІД РІВНЯ РОЗВИТКУ ЇХНІХ КОМУНІКАТИВНИХ ЯКОСТЕЙ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (1(4), 151-154. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4047