ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПІДГОТОВКИ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ, БАКАЛАВРІВ (НА ПРИКЛАДІ ТЕХНІКА-ЕЛЕКТРИКА)
Анотація
Сучасний етап переходу до ринкової економіки вимагає від вищих навчальних закладів забезпечення підготовки якісно нового типу спеціаліста, здатного активно включитися, а в багатьох випадках і очолити на своїй ділянці роботи ті реформуючі процеси, які відбуваються як у промисловості, так і в аграрному секторі економіки
Посилання
Дмитренко Г. А. Стратегічний менеджмент: цільове управління освітою на основі кваліметричного підхо¬ду. - К„ 1996. - С. 40-96.
Коломінський Н. Л. Психологія педагогічного ме-неджменту. — К., 1996. — С. 112-129.
Мошбіц Ю. /. Психологічні основи управління на-вчальною діяльністю. — К., 1987,— С. 69-85.
Стельмашенко В. П. Досвід управління якістю під-готовки фахівців // Прил. к журн. "Персонал'. — 1999. — N° 4. - С. 90-92.
Чаплыгин А. К. Пути реализации воспитательного потенциала ВУЗА: методология, методика, опыт. — X., 1988. - С. 55-63.
Човнюк Ю. В. Система контроля качества обуче¬ния в высшей школе на базе современных информаци¬онных технологий // Прил. к журн. 'Персонал". — 1999,- № 4,- С. 113-116.
Човнюк Ю. В. Эволюционные механизмы и моде¬ли развития образования // Прил. к журн. "Персо¬нал",- 1999. - № 4. - С. 117-121.
Щёкин Г. В. Система управления современным ву¬зом // Персонал. — 1998,— С. 76-85.