ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ СВІДОМОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ

Автор(и)

  • А. В. ТАРАСОВ

Анотація

Розглядаються засоби масової інформації (ЗМІ) як один з головних інститутів соціалізації юнаків. Показано негативні аспекти їх впливу на формування свідо­мості в юнацькому віці. Аналізується поведінка, що формується при копіюванні юна­ками рольових моделей, пропонованих ЗМІ

Посилання

Данилова Л. Формування особистості нового типу // Шлях освіти. — 2001. — № 3.

Кон И. С. Психология ранней юности — М., 1989.

Королько В. До питання про соціальну роль та ети¬ку Паблик рілейшнз // Соціологія: теорія, методи, мар¬кетинг. — 2000. — № 1.

Уайт П. Громадянські чесноти і шкільно освіта: ви¬ховання громадян демократичного суспільство. — К., 2002.

Шестопалова О. Криза ідентичності то адиктивна по-ведінка в юнацькому віці // Рідна шк. — 2000. — № 11.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-20

Як цитувати

ТАРАСОВ, А. В. . (2024). ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ СВІДОМОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (3(12), 124-125. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4165