ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ СВІДОМОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ
Анотація
Розглядаються засоби масової інформації (ЗМІ) як один з головних інститутів соціалізації юнаків. Показано негативні аспекти їх впливу на формування свідомості в юнацькому віці. Аналізується поведінка, що формується при копіюванні юнаками рольових моделей, пропонованих ЗМІ
Посилання
Данилова Л. Формування особистості нового типу // Шлях освіти. — 2001. — № 3.
Кон И. С. Психология ранней юности — М., 1989.
Королько В. До питання про соціальну роль та ети¬ку Паблик рілейшнз // Соціологія: теорія, методи, мар¬кетинг. — 2000. — № 1.
Уайт П. Громадянські чесноти і шкільно освіта: ви¬ховання громадян демократичного суспільство. — К., 2002.
Шестопалова О. Криза ідентичності то адиктивна по-ведінка в юнацькому віці // Рідна шк. — 2000. — № 11.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-08-20
Як цитувати
ТАРАСОВ, А. В. . (2024). ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ СВІДОМОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (3(12), 124-125. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4165