ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОБЛЕМЫ ГАРМОНИЗАЦИИ ОТНОШЕНИЙ В СИСТЕМЕ "УЧИТЕЛЬ - УЧЕНИК"

Автор(и)

  • В. И. ПОЛЯКОВА

Анотація

Розглядаються психологічні проблеми гармонізації відносин у системі “вчитель — учень” на прикладі використання протилежних методів викладання: догматично­го і евристичного. Підкреслюється значення вміння викладача створювати добро­зичливу атмосферу у класі, що сприяє ефективності навчальної роботи

Посилання

Аминов Н. А. Модели управления образования и педагогические стили // Вопр. психологии. — 1994. —

Аминов Н. А. Опыт прогнозирования эффективно¬сти работы учителя математики // Вопр. психологии. — 1995. - Т. 16, № 1.

Аминов Н. А. Природные предпосылки педагоги-ческих стилей у преподавателей начальной школы // Вопр. психологии. — 1997. — N8 2.

Клаус Г. Введение в дифференциальную психоло¬гию учения. — М., 1987.

Лотон Д. Учитель в меняющемся мире // Перс-пективы. — 1987. — № 4.

Мюнстерберг Г. Учитель // Психол. наука и об-разование. — 2000. — № 1.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-22

Як цитувати

ПОЛЯКОВА, В. И. (2024). ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОБЛЕМЫ ГАРМОНИЗАЦИИ ОТНОШЕНИЙ В СИСТЕМЕ "УЧИТЕЛЬ - УЧЕНИК". Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (2(11), 37-39. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4258