ВИВЧЕННЯ МОВИ КУЛЬТУРИ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Т. В. КУЗНЄЦОВА

Анотація

Розглядається людинотворча функція мови і мовленнєвої форми активності в розвитку відносин у міжособовій взаємодії. Висвітлюється професійний розвиток особистості щодо його зумовленості, з одного боку, вузькопрофесійно-інформаційним передозуванням, а з іншого - “профілактичним впливом” засвоєння людиною мов і образу культури як системи формотворень людського духу, яка захищає його від культурного відчуження.

Підкреслюючи роль світогляду як субстанції людського духу, авторка дослід­жує світоглядну свідомість людства як таку, що не тільки висуває питання про світоглядне (духовне) походження людини і світу, а й вбачає в олюдненні ре­зультат процесу мовного освоєння культури. Іншими словами, олюднення - це спочатку перевтілення в умовного, а потім і в реального носія та відтворювана культури у творця власного образу, мови і спілкування

Посилання

Библер В. С. От наукоучения к логике культуры. — М„ 1991.

Воспитание к свободе. — М., 1993.

Коул М. Культурно-историческая психология. — М., 1997.

Філософія освіти в сучасній Україні. — К., 1997.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-22

Як цитувати

КУЗНЄЦОВА, Т. В. . (2024). ВИВЧЕННЯ МОВИ КУЛЬТУРИ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІЗАЦІЇ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (2(11), 64-66. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4271