ЗВ'ЯЗОК МОТИВАЦІЇ СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО УМІННЯ З ГУМАНІЗАЦІЄЮ V НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
Анотація
Подано результати експериментального дослідження психологічних умов формування позитивної мотивації ставлення студентів до уміння в контексті гуманізації навчально-виховного процесу. Встановлено зв'язок мотивації позитивного ставлення студентів-психологів до учіння з гуманізацією навчального процесу у витому закладі освіти.
Посилання
Гончаренко С, Мальований Ю. Гуманізація і гума-нітаризація освіти // Шлях освіти. — 2001. — С. 2-6.
Маркова А. К. Формирование мотивации учения. — М.: Просвещение, 1990. — 150 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-08-22
Як цитувати
ЗУБАЛІЙ, Н. П. . (2024). ЗВ’ЯЗОК МОТИВАЦІЇ СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО УМІННЯ З ГУМАНІЗАЦІЄЮ V НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (2(11), 107-108. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4284