ЗВ'ЯЗОК МОТИВАЦІЇ СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО УМІННЯ З ГУМАНІЗАЦІЄЮ V НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • Н. П. ЗУБАЛІЙ

Анотація

Подано результати експериментального дослідження психологічних умов фор­мування позитивної мотивації ставлення студентів до уміння в контексті гу­манізації навчально-виховного процесу. Встановлено зв'язок мотивації позитив­ного ставлення студентів-психологів до учіння з гуманізацією навчального про­цесу у витому закладі освіти.

 

Посилання

Гончаренко С, Мальований Ю. Гуманізація і гума-нітаризація освіти // Шлях освіти. — 2001. — С. 2-6.

Маркова А. К. Формирование мотивации учения. — М.: Просвещение, 1990. — 150 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-22

Як цитувати

ЗУБАЛІЙ, Н. П. . (2024). ЗВ’ЯЗОК МОТИВАЦІЇ СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО УМІННЯ З ГУМАНІЗАЦІЄЮ V НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (2(11), 107-108. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4284