СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ВЧИТЕЛЯ ЗОНИ РАДІОЕКОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ ЯК СУБ'ЄКТА ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ ЗІ СТАРШОКЛАСНИКАМИ

Автор(и)

  • М. М. ЗАБРОЦЬКИЙ

Анотація

Викладено результати дослідження труднощів, з якими стикаються учні зони радіоекологічного контролю у спілкуванні з учителями. Серед виокремлених груп труднощів найбільшу увагу викликала група соціально-перцептивних особливос­тей спілкування. Проведений аналіз дав змогу створити соціально-психологічний портрет учителя, який є джерелом труднощів у професійному спілкуванні.

 

 

Посилання

Бодалев А. А. Восприятие и понимание человека человеком. — М.: Изд-во МГУ, 1982. — 200 с.

Заброцький М. М., Максименко С. Д. Комунікатив¬на компетентність учителя: сутність і шляхи формуван¬ня. — К.; Житомир: Волинь, 2000. — 32 с.

Лабунская В. А. Экспрессия человека: общение и межличностное познание. — Ростов н/Д Феникс, 1999. — 608 с.

Майерс Д. Социальная психология: Пер. с англ. — СПб.: Питер, 1996. — 684 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-22

Як цитувати

ЗАБРОЦЬКИЙ, М. М. . (2024). СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ВЧИТЕЛЯ ЗОНИ РАДІОЕКОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ ЯК СУБ’ЄКТА ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ ЗІ СТАРШОКЛАСНИКАМИ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (2(11), 177-179. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4307