СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ВЧИТЕЛЯ ЗОНИ РАДІОЕКОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ ЯК СУБ'ЄКТА ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ ЗІ СТАРШОКЛАСНИКАМИ
Abstract
Викладено результати дослідження труднощів, з якими стикаються учні зони радіоекологічного контролю у спілкуванні з учителями. Серед виокремлених груп труднощів найбільшу увагу викликала група соціально-перцептивних особливостей спілкування. Проведений аналіз дав змогу створити соціально-психологічний портрет учителя, який є джерелом труднощів у професійному спілкуванні.
References
Бодалев А. А. Восприятие и понимание человека человеком. — М.: Изд-во МГУ, 1982. — 200 с.
Заброцький М. М., Максименко С. Д. Комунікатив¬на компетентність учителя: сутність і шляхи формуван¬ня. — К.; Житомир: Волинь, 2000. — 32 с.
Лабунская В. А. Экспрессия человека: общение и межличностное познание. — Ростов н/Д Феникс, 1999. — 608 с.
Майерс Д. Социальная психология: Пер. с англ. — СПб.: Питер, 1996. — 684 с.