СИСТЕМА “КЛИЕНТ-КОНСУЛЬТАНТ” ПРЕДПРИЯТИЙ ИНДУСТРИИ ТУРИЗМА
Abstract
System “client-consultant” in industry of tourism, namely the exactly chosen model of mutual relations of consultant with a client taking into account the specific of industry allows to expose character of collaboration of participants on the different stages of process of advising with the purpose of orientation in the difficult terms of acceleration of technological changes, hasty growth of business activity, that largely influences on the future of all of enterprise.
References
Борисов А. Б. Большой экономический словарь. — М.: Книжный мир, 2003. — 895 с. [Электронный ресурс] / А. Б. Борисов. — Режим доступа: http: // www.bank24.ru/info/glossary/?ch=%CA
Классификация консалтинговых услуг в Украине [Электронный ресурс] / О. К. Трофимова. — Режим доступа: http: //www.cfin.ru/consulting/mkintro-05. shtml
Партнерские отношения “клиент-консультант” [Электронный ресурс] / О. К. Трофимова. — Режим доступа: http: //www.cfin.ru/consulting/mkintro-08.shtml
Сайт-энциклопедия про Консалтинг. Немножко о Консалтинге Консалтинг от “А” до “Я” [Электронный ресурс]. — Режим доступа: http: // ruskonsalting.ru/vzaimootnosheniyakonsultanta-i-klienta/
“Синергія” — журнал ефективного управління. — 2004. — № 3. — 80 с.
Шейн Э. Г. Процесс консалтинга. Построение взаимовыгодных отношений “клиент-консультант”. — СПб.: Питер, 2008. — 288 с.