ДОСЛІДЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЙ РОЗВИТКУ МОРАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ У СВІТЛІ ОСНОВНИХ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ
Abstract
The analysis of features of forming of moral conduct of subject is carried out, factors which influence on his development in researches foreign and domestic psychological schools.
References
Выготский Л. С. Развитие высших психических функций // Л. С. Выготский. Собр. соч.: В 6 т. — М: Педагогика, 1983. — Т. 3. — 500 с.
Дробницкий О. Г. Структура морального сознания // Вопр. философии. — 1972. — № 6. — С. 51–62.
Кон И. С. Социология личности. — М.: Политиздат, 1967. — 383 с.
Кулагина И. Ю., Колюцкий В. Н. Возрастная психология: Полный жизненный цикл развития человека: Учеб. пособие для студ. высш. учеб. завед. — М.: ТЦ “Сфера”, 2004. — 464 с.
Леонтьев Д. А., Пилипко Н. В. Выбор как деятельность: личностные детерминанты и возможности формирования // Вопр. психологии. — 1995. — № 1. — С. 97–102.
Маслоу А. Психология бытия: Пер. с англ. — М.: Рефлбук; К.: Ваклер, 1997. — 307 с.
Пиаже Ж. Избранные психологические труды. — М: Просвещение, 1969. — 659 с.
Роджерс К. Клиентцентрированная терапия: Пер. с англ. — М.: Рефл-бук; К.: Ваклер, 1997. — 46 с.
Рубинштейн С. Л. Бытие и сознание. — М.: АН СССР, 1957. — 328 с.
Титаренко А. И. Структура нравственного сознания — М.: Прогресс, 1974.
Франкл В. Человек в поисках смысла. — М.: Прогресс, 1990. — 368 с.
Фрейд З. Психология бессознательного: Сб. произведений / Сост. М. Г. Ярошевский. — М.: Просвещение, 1990. — 448 с.
Фромм Э. Психоанализ и этика. — М.: Республика, 1993. — 415 с.
Чернобровкін В. М. Психологія прийняття педагогічних рішень: Монографія. — Луганськ: Альма-матер,2006. — 416 с.