УПРАВЛІННЯ ВИЩИМ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ ДРУГОГО РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ: ДОСВІД І ПРОБЛЕМИ
Abstract
Реформа вищої освіти визначила необхідність створення в Україні вищих закладів освіти (ВЗО) нового типу. Насамперед до них належать коледжі. Поява у числі навчальних закладів України коледжів є позитивним явищем, яке свідчить про тенденцію до подальшої інтернаціоналізації вищої освіти в європейських країнах, про намагання будувати структуру вищої освіти нашої держави за європейськими зразками. Подібні навчальні заклади поширені в багатьох країнах Заходу, однак для України це зовсім новий тип вищого закладу.
References
Норми часу для розрахунку і обліку навчальної роботи викладачів вищих закладів освіти І і II рівнів ак¬редитації: Затв. наказом Міносвіти України від 13 бе¬резня 1998 р. № 103.
Положення про державний вищий заклад освіти: Затв. постановою Кабінету Міністрів України від 5 ве¬ресня 1996 р. № 1074.
Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах: Затв. наказом Міносвіти України від 2 червня 1993 р. № 161.