ПРОГРАМА ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ПРОФЕСІЙНО-УПРАВЛІНСЬКОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ДІВЧАТ (В ПЕРІОД НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ)
Abstract
Психологічна підтримка процесу професіоналізації, професійного самовизначення у вищому закладі освіти (ВЗО), що здійснюється психологом у межах психологічної служби в системі вищої освіти, сприяє формуванню у майбутніх фахівців професійно важливих якостей особистості, системи особистісної регуляції майбутнього професіонала, забезпечує його сходження на рівень самодетермінації у професійній діяльності та професійній кар’єрі [6; 9].
References
Волкова Л. Женщина и карьера. — СПб.: Питер Паблишинг, 1997. — 288 с.
Гаврилица О. А. Чувство вины работающей женщи¬ны // Вопр. психологии. — 1998.— №4,— С. 65-70.
Корамушка Л. М. Психолого-управлінське кон-сультування керівників освітніх закладів: зміст, завдання, специфічні особливості // Управління національною ос¬вітою в умовах становлення і розвитку українсько? дер¬жавності: Матер. Всеукр. наук.-практ. конф. (28-30 жов¬тня 1998 р., м. Київ). - К., 1998. - С. 169-172.
Крайг Г. Психология развития. — СПб.: Питер, 2000. - 992 с.
Лидерство в бизнесе. — Дубна: Феникс, 1997. — 176 с.
Основи практичної психології: Підруч. / В. Панок, Т. Титаренко, Н. Чепелева та ін. — К.: Либідь, 1999. — 536 с.
Попова Л. В. Проблемы самореализации одарен¬ных женщин // Вопр. психологии.— 1996,— N° 2.— С. 31-41.
Турецкая Г. В. Страх успеха: психологическое иссле-дование феномена // Психол. журн. — 1998. — Т. 19. — С. 37-46.
Юпитов А. В. Проблематика и особенности пси-хологического консультирования в вузе // Вопр. психо¬логии. — 1995. — № 4. — С. 49-55.