ЩОДО ПИТАННЯ РЕФЛЕКСІЇ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДИНАМІКИ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

Authors

  • В. С. КЛЛУГЕР

Abstract

Розглядається проблема соціокультурних змій та методика відстеження їх у су­часної студентської молоді. Досліджується питання, яку суб'єктивну оцінку дають собі студенти у процесі підвищення культури. Встановлено, що більшість студентів правильно розуміють основні риси висококультурної особистості і це дає можливість формування культурного, розвиненого, високоінтелеюпуального суспільства

References

Бурлачук В. Віднесення до цінності // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. — 2001. — №3. — С. 100-110.

Вебер М. Избранные произведения. — М., 1990.

Сёменов И Н., Степанов С. Ю. Рефлексивная пси¬хология и педагогика творческого мышления. — Запо¬рожье: Изд-во Запорож. гос ун-та, 1992.

Скворцова Е. М. Теория и история культуры. — М., 1999.

Костенко Н. Культурні ідентичності // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. — 2001. - № 4. - С. 77-81.

Шютц А. Формирование понятия и теории в об-щественных науках // Американская социологическая мысль. — М., 1994. — 491 с.

Published

2024-08-20

How to Cite

КЛЛУГЕР, В. С. (2024). ЩОДО ПИТАННЯ РЕФЛЕКСІЇ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДИНАМІКИ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Scientific Works of Interregional Academy of Personnel Management. Psychology, (3(12), 158-159. Retrieved from https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4180