ЩОДО ПИТАННЯ РЕФЛЕКСІЇ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДИНАМІКИ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
Abstract
Розглядається проблема соціокультурних змій та методика відстеження їх у сучасної студентської молоді. Досліджується питання, яку суб'єктивну оцінку дають собі студенти у процесі підвищення культури. Встановлено, що більшість студентів правильно розуміють основні риси висококультурної особистості і це дає можливість формування культурного, розвиненого, високоінтелеюпуального суспільства
References
Бурлачук В. Віднесення до цінності // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. — 2001. — №3. — С. 100-110.
Вебер М. Избранные произведения. — М., 1990.
Сёменов И Н., Степанов С. Ю. Рефлексивная пси¬хология и педагогика творческого мышления. — Запо¬рожье: Изд-во Запорож. гос ун-та, 1992.
Скворцова Е. М. Теория и история культуры. — М., 1999.
Костенко Н. Культурні ідентичності // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. — 2001. - № 4. - С. 77-81.
Шютц А. Формирование понятия и теории в об-щественных науках // Американская социологическая мысль. — М., 1994. — 491 с.