СОЦИАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ПРЕДПОСЫЛКИ ГАРМОНИЗАЦИИ ОБЩЕСТВА
Abstract
Розглядається співвідношення психолого-політичних, соціально-психологічних, психолого-педагогічних аспектів у реалізації гуманістичної ідеї розвитку сучасного суспільства. Значну увагу придиіено аналізу соціально-психологічних чинників антисоціальної поведінки та формулюванню основних напрямків гармонізації між- особистісних і міжгрупових відносин.
References
Байрамуков М. І. Психологічні особливості орга-нізаторської діяльності менеджера освіти в умовах Ко- рачаєво-Черкеської Республіки — Автореф. дис. ... канд. психол. наук. — К., 2001. — 19 с.
Берон Р., Ричардсон Д. Агрессия. — СПб.: Питер, 2000. - 352 с.
Бочкарева Г. Г. Психологическая характеристика мотивационной сферы подростков-правонорушителей // Изучение мотивации поведения детей и подростков / Под ред. Л. И. Божович, Л. В. Благонадежиной. — М.: Педагогика, 1972. — С. 259-350.
Коломінський Н. Л. Психологія менеджменту в освіті (соціально-психологічний аспект). — К.: МАУП, 2000. - 286 с.
Майерс Д. Социальная психология. — СПб.: Пи¬тер, 1997. - 688 с.
Маслоу А. Новые рубежи человеческой природы. — М.: Смысл, 1999. — 425 с.
Реан А. А., Коломинский Я. Л. Социальная педаго-гическая психология. — СПб.: Питер, 1999. — 416 с.
Lewin К. Vorsatz, Wille und Bedurlnis. — Berlin, 1926.