ОСОБЛИВОСТІ ГУМАНІЗАЦІЇ ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ПАРТНЕРСТВА І КОНКУРЕНЦІЇ
Abstract
Аналіз сучасного етапу розвитку суспільства в умовах партнерства і конкуренції висуває, нові завдання у сфері виховання особистості. У цьому зв’язку пропонується оригінальний підхід до гармонізації суспільства через виховання гуманної особистості, здатної до позитивної взаємодії із суб’єктами всіх соціальних інституцій.
References
Боришевський М. Й. Психологія самоактивності учнів у виховному процесі. — К., 1998.
Життєві кризи особистості: У 2 ч. — К., 1998.
Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психіч-ний розвиток особистості. — К., 1989.
Лавриченко .Н. М. Педагогіка соціалізації: євро-пейськіабриси. — К., 2000.
Моксименко С. Д. Основи генетичної психології. — К„ 1998.
Мистецтво життєтворчості особистості: У 2 ч. — К., 1997.
Психологічні закономірності розвитку громадян-ської свідомості та самосвідомості особистості: У 2 т. / За ред. М. Й. Боришевського. — К., 2001
Психологія і педагогіка життєтворчості. — К.,
Циба' В. Т. Основні ідеї регулятивно-детермініст-ської теорії особистості: системний підхід // Вісн. Київ, міжнар. ун-ту. Сер. Пед. науки. Психол. науки. — К., 2002. - Вип. II. - С. 243-268.
Циба В. Т. Соціалізація особистості: системний підхід. — К., 2000.
Школа життєтворчості особистості. — К., 1995.