ВАРІАТИВНІСТЬ МОДЕЛЕЙ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ЯК УМОВА ГАРМОНІЗАЦІЇ ' ПСИХОЛОГІЧНОЇ допомоги
Abstract
Подано теоретико-методологічне обгрунтування і характеристику різноманітних моделей психологічної служби, класифікацію цих моделей за різними критеріями. Визначено об’єктно-цільові, організаційно-функціональні критерії та їх змістовну характеристику згідно з вимогами системного підходу.
References
Дубровина И. В., Прихожан А. М. Положение о школьной психологической службе // Вопр. ПСИХОЛО¬ГИИ,- 1985. - № 2. - С. 76-90.
Кала У. В., Раудик В, В. Психологическая служба в школе. — М., 1986.
Карамушка Л. М. Психологія управління заклада¬ми середньої освіти: Моногр. — К.: Ніка-центр, 2000. — 328 с.
Рабочая книга школьного психолога / Под ред. И В Дубровиной. — М., 1992.
Рубцов В. В., Селявина Л. К., Малых С. Б. Система психологической поддержки образования // Психоло-гическая наука и образование. — 1999. — № 7. — С. 5-32.
Фридман Л. М. О концепции школьной психологи-ческой службы // Вопр. психологии. — 2002. — № 1. — С. 97-106.
Abstracts of VIth European Congress of Psycholo¬gy. — Dublin, 1997. — 488 p
Cheng Y. C., Cheug W., Multi M. Models of educa¬tion quality and Multi-levels of Self-Management in Schools // Educational Management & Administration. — 1997. - Vol. 25, № 4 - P. 451-462.
Crawford M., Kydd L., Riches C. Leadership and teams in educational management. — London: Open Univ. Press, 1997. — 208 p.
Drenth P. 1 D., Trierry H. de Loaff. Handbook of work and organizational psychology: In 4 vol. — Hove: Psychology Press, 1998. — 456 p.
Spector P. E. Industrial and Organizational Psychology: Research and Practice. — New York: John Wiley & Sons, INK, 1996. — 420 p.
Tuony D., Coghlan D. Developments in Schools: A system approach Based on Organizational levels // Educational management & Administration. — 1997. — Vol. 25, № 1. - P. 64-77.