СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ТРУДОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Abstract
Досліджується трудовий потенціал викладачів вищих навчальних закладів в Україні, їхня праця як один з найскладніших і найвідповідальніших видів діяльності. Викладацька діяльність полягає, на думку авторки, не тільки у сприйнятті, аналізі та переробці нової інформації, ай у здатності викладача до наукового обгрунтування, у його постійному самовдосконаленні, умінні використовувати досвід інших, здібності до етично-естетичного навчання, пов’язаного з вихованням молодого покоління, до довготривалості й напруженості робочого дня. Отже, підтримка науково-педагогічних кадрів полягає у створенні атмосфери довіри і творчості як у педагогічному колективі, так і у вищому закладі освіти загалом.
References
Богиня Д. П., Грішнова О. А. Основи економіки праці: Навч. посіб. — К.: Знання-Прес, 2000. — 314 с.— (Вища освіта XXI століття).
Генкин Б. М. Экономика и социология труда: Учебник для вузов. — М.: НОРМА-ИНФРА-М, 1998. — 384 с
Еремин С. Н. Международная миграция ученых Новосибирского научного центра. — Материалы Интер-нета.
Хает Г. Л., Еськов А. Л. Управление мотивацией труда и оптимизация его среды. — Донецк: Изд-во ИЭП НАН Украины, 2000. — 554 с.