ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ЯК ЧИННИКА ГАРМОНІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА
Abstract
На основі аналізу психологічних теорій особистості формулюється і науково обгрунтовується особистісно орієнтована підготовка учнівської молоді в системі неперервної професійної освіти. Наводяться найважливіші складові гуманізації освіти, які можна розглядати як певні чинники гуманізації суспільства загалом.
References
Балл Г. О. Гуманізація загальної та професійної освіти: суспільна активність і психолого-педагогічні орі-єнтири // Неперервно професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи / За ред. І. А. Зязюна. — К.: ВІПОЛ, 2000. -С. 134-157.
Гончаренко С. У. Зміст загальної освіти і її гумані-таризація // Неперервна професійна освіто: проблеми, пошуки, перспективи / За ред. І. А. Зязюна, — К,: ВІПОЛ, 2000. - С. 81-107.
Зязюн /. А. Педагогіко добра: ідеали і реалії: Наук.-метод. посіб. — К.: МАУП, 2000 — 312 с.
Коломінський Н. Л. Психологія менеджменту в освіті (соціально-психологічний аспект): Моногр. — К.: МАУП, 2000. - 286 с.
Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості / За ред. Л. М. Проколіенко. — К.: Рад. шк., 1989. — 608 с.
Підготовка до професійного навчання і праці (пси-холого-педагогічні основи): Навч.-метод. посіб. / За ред. Г О. Балла, П. С. Перепелиці, В В. Рибалки. — К.: Наук, думка, 2000. — 188 с.
Помиткін Е. О. Духовний розвиток учнів у системі шкільної освіти: Наук.-метод. посіб. — К.: ІЗМН, 1996. — 164 с
Рибалка В. В. Особистісний підхід у профільному навчанні старшокласників: Моногр. — К.: Вид-во ІПППО АПН України, Деміур, 1998. — 160 с.
Рибалка В. В. Психологія розвитку творчої особис-тості: Навч. посіб. — К.: ІЗМН, 1996. — 236 с.
Цуканов Б. И. Время в психике человека: Мо¬ногр. — Одесса: Астро-Принт, 2000. — 218 с.
1. Щёкин Г. В. Как эффективно управлять людьми: Психология кадрового менеджмента. — К.: МАУП, 1999.- 400 с.