РОЗВИТОК МОТИВАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ СПЕЦІАЛІСТІВ ВІДДІЛІВ ОСВІТИ ЯК УМОВА ЇХНЬОЇ САМОАКТУАПІЗАЦІЇ

Authors

  • В. М. СИЧ

Abstract

Розкриваються умови підвищення ефективності професійної діяльності спе­ціалістів відділів освіти, серед яких важливе місце відведене необхідності роз­витку мотивації професійного вдосконалення спеціалістів. На основі теоретич­ного аналізу літератури і результатів емпіричного дослідження мотивації про­фесійного вдосконалення спеціалістів обгрунтовано важливість розвитку мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти як чинника їхньої само- актуалізації

References

Бондарчук О. /. Психологічні умови становлення мотивації керівників загальноосвітніх шкіл до професій-ного вдосконалення // Актуальні проблеми психології.

Т. 1: Соціальна психологія. Психологія управління. Організаційна психологія. — К.: Вид-во Ін-ту психології АПН України, 2001. - Вип. 1. - С. 111-115.

Елканов С. Б. Профессиональное самовоспитание учителя: Книга для учителя. — М.: Просвещение, 1986. — 144 с.

Зайченко О. /., Островерхова Н. М., Даниленко Л. /. Теорія і практика управлінської діяльності районного відділу освіти: Моногр. — К.: ВПЦ "Техпрінт", 2000. — 352 с.

Карамушка Л. М. Психологія управління закладом середньої освіти: Моногр. — К.: Ніка-Центр, 2000. — 332 с.

Хекхаузен X. Мотивация и деятельность: Пер. с нем. / Под ред. Б. М. Величковского; предисл. Л. И. Ан-циферовой, Б. М. Величковского. — М.: Педагогика, 1986.-Т. 1.- 408 с.

Maslow А. Н. Motivation and Personality. — 1971. — 246 р.

Published

2024-08-22

How to Cite

СИЧ, В. М. (2024). РОЗВИТОК МОТИВАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ СПЕЦІАЛІСТІВ ВІДДІЛІВ ОСВІТИ ЯК УМОВА ЇХНЬОЇ САМОАКТУАПІЗАЦІЇ. Scientific Works of Interregional Academy of Personnel Management. Psychology, (2(11), 104-106. Retrieved from https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4283