ЛИНГВОПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ подход К ПРОЦЕССУ ОБУЧЕНИЯ ГРАММАТИКЕ V АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА

Authors

  • Н. В. ВОЛКОВА

Abstract

Розглядається лінгвопсихологічний підхід до вивчення граматики як взаємо­зв'язку, що існує між зовнішніми (граматичними) і глибинними (розумовими) структурами, на базі якого формується сукупність мовних закономірностей. Особлива увага придігяється дослідженню проблем анахронізмів, виявленню їх характеру на рівні перфектної групи граматичних часів в англійській мові й орга­нізації визначеної системи на основі цього явища. Висвітлюються деякі механіз­ми асоціативного мислення і можливість використання їх потенціалу у процесі навчання граматиці іноземної мови.

References

Зимняя И. А. Лингвопсихология речевой деятель-ности. — М.: МОДЕК, 2001. — 432 с.

Зинченко П. И. Непроизвольное запоминание. — М.: Изд-во АПН РСФСР, 1961.- 562 с.

Пиаже Ж. Психология интеллекта // Избр. пси- хол. тр. — М.: Просвещение, 1969. — 262 с.

Халперн Д. Психология критического мышления. — СПб.: Питер, 2000. — 504 с.

Холодная М. А. Психология интеллекта. — СПб.: Питер, 2002. — 264 с.

Хомский Н. Язык и мышление. — М.: Изд-во МГУ, 1972. - 192 с.

Published

2024-08-22

How to Cite

ВОЛКОВА, Н. В. (2024). ЛИНГВОПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ подход К ПРОЦЕССУ ОБУЧЕНИЯ ГРАММАТИКЕ V АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА. Scientific Works of Interregional Academy of Personnel Management. Psychology, (2(11), 144-147. Retrieved from https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4297