ЛИНГВОПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ подход К ПРОЦЕССУ ОБУЧЕНИЯ ГРАММАТИКЕ V АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА
Abstract
Розглядається лінгвопсихологічний підхід до вивчення граматики як взаємозв'язку, що існує між зовнішніми (граматичними) і глибинними (розумовими) структурами, на базі якого формується сукупність мовних закономірностей. Особлива увага придігяється дослідженню проблем анахронізмів, виявленню їх характеру на рівні перфектної групи граматичних часів в англійській мові й організації визначеної системи на основі цього явища. Висвітлюються деякі механізми асоціативного мислення і можливість використання їх потенціалу у процесі навчання граматиці іноземної мови.
References
Зимняя И. А. Лингвопсихология речевой деятель-ности. — М.: МОДЕК, 2001. — 432 с.
Зинченко П. И. Непроизвольное запоминание. — М.: Изд-во АПН РСФСР, 1961.- 562 с.
Пиаже Ж. Психология интеллекта // Избр. пси- хол. тр. — М.: Просвещение, 1969. — 262 с.
Халперн Д. Психология критического мышления. — СПб.: Питер, 2000. — 504 с.
Холодная М. А. Психология интеллекта. — СПб.: Питер, 2002. — 264 с.
Хомский Н. Язык и мышление. — М.: Изд-во МГУ, 1972. - 192 с.