ІНТЕГРОВАНІСТЬ КОМП'ЮТЕРНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕС НАВЧАННЯ ДІЛОВОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ІНСТИТУТАХ
Abstract
Розглядаються проблеми застосування комп’ютерної технології у процесі навчання ділової англійської мови у фінансово-економічних вищих закладах освіти, зокрема організація керування навчальною діяльністю студентів, співвідношення впливів викладача та комп’ютера на студентів під час аудиторної та самостійної роботи, аналіз системи автоматизованих вправ для реалізації мовленнєвих завдань.
References
Булах І. Є. Новітні комп'ютерні технології навчан¬ня тс передумови їх впровадження. — К., 1994. — 15 с.
Галон Ю А. Застосування комп'ютерної техніки на етапі введення нового матеріалу у системі інтенсив¬ного навчання іноземних мов // Іноземні мови. — 2000. - № 2. - С. 22-26.
Крюкова О П. Самостоятельное изучение иност-ранного языка в компьютерной среде (но примере анг-лийского языка). — М.: Логос, 1998. — С. 128.
Николаева С Ю., Шерстюк О. ГА. Рівні володіння іншомовним мовленням // Іноземні мови. — 2000. — № 2. - С. 69-72.
Основи методики створення і застосування ком-п'ютерних програм у навчанні іноземних мов: Навч. посіб. / П. Г. Асоянц, Г. С. Чекаль, П. І. Сердюков та ін. - К.: Вид-во КДПІІМ, 1993. - С. 108.
Сердюков П. /. Технологія розробки комп'ютерних програм з іноземних мов. — К.: Ленвіт, 1996. — С. 112.