ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ МОДУЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПЕДУНІВЕРСИТЕТІ

Authors

  • Л. К. БІЛОЗЕРОВА

Abstract

Ідеться про існуючі технології модульного навчання у вітчизняній та за­рубіжній педагогіці. На основі детального опису принципів побудови модульно- розвивальної системи А. В. Фурмана наводиться приклад інтегративно-модуль­ного планування практичного курсу англійської мови в педуніверситеті.

 

 

References

Алексюк О. М. Педагогіка вищої школи: Курс лекцій: модульне новчання, — К., 1993.

Вазина К Я. Саморазвитие личности и модульное обучение. — Н. Новгород, 1991.

Галузинський В. М , Євтух М. В. Педагогіка: теорія та історія. — К.: Вища шк., 1995.

Гараев В. М., Куликов С. И., Дурко £. М. Принципы модульного обучения // Вести, высш. шк. — 1987. — № 8.

Фурман А. В. Модульно-розвивальне навчання — система педагогічних інновацій // Педагогіка і психо¬логія. — 1995. — № 3.

Фурман А. В. Принцип модульності в освітній практиці: два рівні втілення // Рідна школа. — 1995. — № 7-8.

Фурман А. В. Фундаментальний експеримент у га¬лузі освіти: суть та умови започаткування // Пед. по¬шук. — 1995. — Ns 6.

Published

2024-08-22

How to Cite

БІЛОЗЕРОВА, Л. К. (2024). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ МОДУЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПЕДУНІВЕРСИТЕТІ. Scientific Works of Interregional Academy of Personnel Management. Psychology, (2(11), 162-165. Retrieved from https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4302