ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ МОДУЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПЕДУНІВЕРСИТЕТІ
Abstract
Ідеться про існуючі технології модульного навчання у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. На основі детального опису принципів побудови модульно- розвивальної системи А. В. Фурмана наводиться приклад інтегративно-модульного планування практичного курсу англійської мови в педуніверситеті.
References
Алексюк О. М. Педагогіка вищої школи: Курс лекцій: модульне новчання, — К., 1993.
Вазина К Я. Саморазвитие личности и модульное обучение. — Н. Новгород, 1991.
Галузинський В. М , Євтух М. В. Педагогіка: теорія та історія. — К.: Вища шк., 1995.
Гараев В. М., Куликов С. И., Дурко £. М. Принципы модульного обучения // Вести, высш. шк. — 1987. — № 8.
Фурман А. В. Модульно-розвивальне навчання — система педагогічних інновацій // Педагогіка і психо¬логія. — 1995. — № 3.
Фурман А. В. Принцип модульності в освітній практиці: два рівні втілення // Рідна школа. — 1995. — № 7-8.
Фурман А. В. Фундаментальний експеримент у га¬лузі освіти: суть та умови започаткування // Пед. по¬шук. — 1995. — Ns 6.