ПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
Анотація
Розглядаються основні форми реалізації музично-педагогічної діяльності майбутніх учителів музики та психолого-педагогічні підходи до їх здійснення. Зазначено, що здійснення музично-педагогічної діяльності передбачає оволодіння понятійним апаратом професії, зокрема розуміння сутності музики взагалі.
Посилання
Визгина А. В. Внутренний диалог и самоотношение / А. В. Визгина, В. В. Столин // Психол. журн. — 1989. — № 6. — С. 50–70.
Вірна Ж. П. Основи професійної орієнтації: Навч. посіб. / Ж. П. Вірна. — Луцьк: Вежа, 2003. — 156 с.
Воробйова Т. Л. Профессиональная пригодность как центральная проблема профессиональной подготовки специалистов в вузах / Под ред. Н. В. Кузьминой. — Л.: ЛГУ, 1970. — С. 3–17.
Гачев Д. И. Умозрение о музыке (фрагменты экзистенционального трактата ”Музыка и световая цивилизация”) / Музыка. Культура. Человек. — Свердловск, 1991. — 148 с.
Голицин Г. Музыкальная психология. — М., 1993. — 191 с.
Гапоненко Л. О психологических механизмах становления профессионального сознания будущего учителя. — К.: Академвидав, 2001. — 251 с.
Зеер Э. Ф. Психология профессий: Учеб. пособие для студ. вузов. — 2-е изд., перераб. и доп. — М.: Академ. проект; Екатеринбург: Деловая кн., 2003. — 336 с.
Кехчуашвили Г. Н. Бессознательное, установка, музыка // Бессознательное. Т. 4. / Г. Н. Кехчуашвили, Р. Ш. Эсебуа. — Тбилиси: Миенциереба, 1985. — С. 74–91.
Лосєв А. Ф. Музика як предмет логіки // З ранніх творів. — М., 1990. — С. 195–392.
Медушевський В. В. Людина в дзеркалі інтонаційної форми // Рад. музика. — 1980. — № 9. — С. 43–55.