ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ РЕЗЕРВІВ В УПРАВЛІННІ ОСВІТОЮ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ
Анотація
Функція управління освітою на регіональному рівні являє собою цілеспрямований вилив на регулювання стану функціонування системи, забезпечення виконання виробничих і соціальних завдань
Посилання
Афанасьев В. Г. Научное управление обществом (опыт системного исследования). — 2-е изд., доп. — М.: Политиздат, 1973.
Коломінський Н. Л. Психологія менеджменту в освіті (соціально-психологічний аспект). — К., 2000.
Шакуров Р. X. Социально-психологические осно¬вы управления: руководитель и педагогический коллек¬тив. — М.: Просвещение, 1990.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-08-16
Як цитувати
Зюзько, О. І. (2024). ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ РЕЗЕРВІВ В УПРАВЛІННІ ОСВІТОЮ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (1(4), 78-80. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4020