ВИХОВНИЙ ВПЛИВ УПРАВЛІНЦЯ НА ПЕДАГОГІЧНИЙ ПЕРСОНАЛ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Анотація
Виховний вплив та організація ефективної взаємодії управлінців, педагогів і психологів спирається на усвідомлення членами педагогічного колективу зв’язків навчального закладу із “зовнішнім” світом; осмислення, аналіз, розробку і прийняття педагогами і управлінцями цілей і цінностей навчального закладу як соціальної і освітньої організації.
Посилання
Берестова Л. И. Социально-психологическая ком-петентность как профессиональная характеристика ру-ководителя: Дис. ... канд. психол. наук. — М., 1994. — 73 с.
Качура А. В О Вернере Эрхарде и его методе социально-психологического тренинга // Пять дней с Вернером Эрхардом. — М.: Знание, 1987. — С. 29-50.
Лопатин Г. С., Лопухина £ В. Психология делового общения руководителя. — М.: АНХ при СМ СССР, 1983,- ПО с.
Полах Л. Б. Навчально-виховний процес у закла¬дах профтехосвіти: управлінський аспект. — К.: Вища шк„ 1999. - 112 с.
Психология: Словарь / Под общ. ред. А. В. Пет-ровского, М. Г. Ярошевского. — М.: Политиздат, 1990. — 494 с
Ситников А. П. Акмеологический тренинг: Теория. Методика. Психотехнологии. — М.: Технол. шк. бизнеса,
- 428 с.
Сосновский Г. В., Сосновский В. И. Особенности организации процесса управления в педагогической коммуникации // Интеллектуальные инновации в обще-стве и развитие образования. — Новосибирск: Изд-во Ин-та филос. и права СО РАН, 1997. — 243 с.
Сухомлинский В. А. Сердце отдаю детям. — К.: Рад. шк., 1981. — 382 с.
Тобиас Л /Психологическое консультирование и ме¬неджмент: Взгляд клинициста: Пер. с англ. — М.: Класс,
- 160 с