ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ (ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ)

Автор(и)

  • Н. В. ХЕРСОНЕЦЬ

Анотація

Розглядається проблема громадянського виховання старшокласників з психологіч­ноїточки зору. Вчені пов’язують розв’язання цієї проблеми з теорією діяльності (вну­трішньої і зовнішньої), а також із соціалізацією особистості. Встановлено, що спів­відношення внутрішньої і зовнішньої діяльності, умови соціалізації визначають ефек­тивність формування громадянської позиції учнів

Посилання

Выготский Л. С. Педагогическая психология. — М., 1991 - 480 с.

Жодон І. В. Проблеми громадянської освіти в Україні // Психолого-педагогічна науко і сучасна ідео¬логія: Мотер. методологічного семінару АПН України. — К„ 1998. - 575 с.

Малхазов О Р. Деякі методологічні підходи до розв'язання проблеми політичної освіти молоді // Там само.

Матвієнко О. В. Політична соціалізація як умова фор-мування громадянської активності молоді // Там само.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-20

Як цитувати

ХЕРСОНЕЦЬ, Н. В. (2024). ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ (ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ). Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (3(12), 34-36. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4131