МОТИВАЦІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ СТУДЕНТІВ ЯК ФАКТОР САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ

Автор(и)

  • В. І. ОСЬОДЛО

Анотація

Розглядаються особливості мотиваційної спрямованості студентів. Виявляєть­ся динаміка домінуючих мотивів навчальної діяльності, засобів підтримання мо­тивації та джерел міжособистісної напруженості

Посилання

Асеев В. Г. Мотивация поведения и формирова¬ние личности. — М., 1976.

Вилюнас В. К. Психологические механизмы моти-вации человека. — М., 1991.

Ковалев В. И. Мотивы поведения. — М., 1998.

Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Лич¬ность. — М., 1975.

Солнцева Л. С., Галкина Т. В. Метод исследова¬ния личности учащегося — М., 1993.

Франкл В. Э. Человек в поисках смысла: Пер. с англ. — М., 1990.

Хекхаузен X. Мотивация и деятельность: Пер с нем. — М., 1986.

Ядов В. А. О диспозиционной регуляции социаль-ного поведения личности // Методологические пробле¬мы социальной психологии. — М., 1975.

Atk/nsson G. W. Motivational determinants of risk-taking behavior // Psihol. Rev — 1957 — V. 70, № 9.

Cottell R. B., Warburton F. W Objective personality and motivation tests / Urbana et all. — Illinois: Univ. of Illinois Press, 1967.

Festinger L. A. A theory of cognitive dissonance. — Stanford, California: Stanford. Univ Press, 1957.

' 12. Levin K. The Dynamic Theory of Personality. — N. Y., 1935. - P. 112-135.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-22

Як цитувати

ОСЬОДЛО, В. І. (2024). МОТИВАЦІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ СТУДЕНТІВ ЯК ФАКТОР САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (2(11), 84-86. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4276