МОТИВАЦІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ СТУДЕНТІВ ЯК ФАКТОР САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ
Abstract
Розглядаються особливості мотиваційної спрямованості студентів. Виявляється динаміка домінуючих мотивів навчальної діяльності, засобів підтримання мотивації та джерел міжособистісної напруженості
References
Асеев В. Г. Мотивация поведения и формирова¬ние личности. — М., 1976.
Вилюнас В. К. Психологические механизмы моти-вации человека. — М., 1991.
Ковалев В. И. Мотивы поведения. — М., 1998.
Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Лич¬ность. — М., 1975.
Солнцева Л. С., Галкина Т. В. Метод исследова¬ния личности учащегося — М., 1993.
Франкл В. Э. Человек в поисках смысла: Пер. с англ. — М., 1990.
Хекхаузен X. Мотивация и деятельность: Пер с нем. — М., 1986.
Ядов В. А. О диспозиционной регуляции социаль-ного поведения личности // Методологические пробле¬мы социальной психологии. — М., 1975.
Atk/nsson G. W. Motivational determinants of risk-taking behavior // Psihol. Rev — 1957 — V. 70, № 9.
Cottell R. B., Warburton F. W Objective personality and motivation tests / Urbana et all. — Illinois: Univ. of Illinois Press, 1967.
Festinger L. A. A theory of cognitive dissonance. — Stanford, California: Stanford. Univ Press, 1957.
' 12. Levin K. The Dynamic Theory of Personality. — N. Y., 1935. - P. 112-135.