ГУМАНІСТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ У СТАВЛЕННІ УЧНІВ ДО ПРИРОДИ
Анотація
Розкриваються психологічні особливості формування ставлення людини до природи загалом і учнів зокрема. Зазначаються принципи виховання екоцентричної свідомості школярів. Показано важливість актуалізації у процесі навчання дітей мотивів гуманного ставлення до природи.
Посилання
Вернадский В. И. Биосфера и ноосфера. — М.: Наука, 1989. — 262 с.
Дерябо С. Д., Ясвин В. А. Экологическая педаго¬гика и психология. — Ростов н/Д: Феникс, 1996. — 480 с.
Москвичов С. Г. Про предмет екологічної психо¬логії // Практична психологія то соціальна робота. — 2000. - № 1. - С. 4-6.
Панов В. И. О предмете психологии экологичес¬кого сознания // Прикладная психология. — 2000. — № 6. - С. 1-24.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-08-22
Як цитувати
ПАЛАМАР, О. М. (2024). ГУМАНІСТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ У СТАВЛЕННІ УЧНІВ ДО ПРИРОДИ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (2(11), 109-110. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4285