ГУМАНІСТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ У СТАВЛЕННІ УЧНІВ ДО ПРИРОДИ

Authors

  • О. М. ПАЛАМАР

Abstract

Розкриваються психологічні особливості формування ставлення людини до при­роди загалом і учнів зокрема. Зазначаються принципи виховання екоцентричної свідомості школярів. Показано важливість актуалізації у процесі навчання дітей мотивів гуманного ставлення до природи.

 

References

Вернадский В. И. Биосфера и ноосфера. — М.: Наука, 1989. — 262 с.

Дерябо С. Д., Ясвин В. А. Экологическая педаго¬гика и психология. — Ростов н/Д: Феникс, 1996. — 480 с.

Москвичов С. Г. Про предмет екологічної психо¬логії // Практична психологія то соціальна робота. — 2000. - № 1. - С. 4-6.

Панов В. И. О предмете психологии экологичес¬кого сознания // Прикладная психология. — 2000. — № 6. - С. 1-24.

Published

2024-08-22

How to Cite

ПАЛАМАР, О. М. (2024). ГУМАНІСТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ У СТАВЛЕННІ УЧНІВ ДО ПРИРОДИ. Scientific Works of Interregional Academy of Personnel Management. Psychology, (2(11), 109-110. Retrieved from https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4285