РОЛЬОВА ПОВЕДІНКА І УПРАВЛІНСЬКІ ОБМЕЖЕННЯ У МЕНЕДЖЕРІВ МЕРЕЖЕВОГО МАРКЕТИНГУ ЯК ЧИННИК МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
Анотація
Виявляються психологічні чинники рольової поведінки мережевих менеджерів. Аналізуються умови ефективної менеджерської діяльності.
Посилання
Армстронг М. Основы менеджмента: Как стать лучшим руководителем. — Ростов н/Д, 1998.
Вудкок 3., Френсис Д. Раскрепощенный менеджер. — М.: Дело, 1991.
Карамушка Л. М. Психологія управління закладами середньої освіти. — К.: Ніка-Центр, 2000.
Коломінський Н. Л. Психологія менеджменту в освіті. — К.: МАУП, 2000.
Психологические тесты для деловых людей. — М., 1996.
Сетевой маркетинг. Практические рекомендации. — М„ 1997.
Хилл Н. Ключи к успеху. — М., 1999.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-08-22
Як цитувати
БРИК, О. М. . (2024). РОЛЬОВА ПОВЕДІНКА І УПРАВЛІНСЬКІ ОБМЕЖЕННЯ У МЕНЕДЖЕРІВ МЕРЕЖЕВОГО МАРКЕТИНГУ ЯК ЧИННИК МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (2(11), 198-200. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4313