МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІДЖЕТАЛІЗАЦІЇ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА АГРАРНИХ ТОРГОВИХ МАРОК

Автор(и)

  • І. І. Каліна Приватне акціонерне товариство «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна академія Управління персоналом» https://orcid.org/0000-0001-5662-6967

DOI:

https://doi.org/10.32689/2523-4536/64-5

Ключові слова:

маркетингові дослідження, діджеталізація, торгові марки, аграрні підприємства

Анотація

За останнє десятиліття відбулася докорінна трансформація всієї ринкової системи за рахунок діджеталізації як промисловості так і суспільства. Так зародився новий технологічний уклад, наслідком якого є - зміни в економіці, що все більше покладається на швидку доставку та оперативні операції, трансформація уряду до е-уряду та соціальна комунікація суспільства, спілкування через соціальні мережі. Маркетинг грає ключову роль в цифровій трансформації будь-якого підприємства. Адже саме за допомогою цифрового маркетингу суспільство-споживачі, бізнес-підприємства дізнаються про певні події (юридичні, економічні, соціальні, релігійні тощо), і не тільки вони є інформованими, вони ж - інформують. Використовуючи мобільні пристрої, інтернет, локальні мережі, цифрове телебачення та інші засоби інформування. А також цими засобами і збирають інформацію, проводять маркетингові дослідження. В статті проведене маркетингове дослідження за рахунок якого ми спостерігаємо ступінь діджеталізації аграрних підприємств та торгових марок.

Посилання

Балабанова Л.В., Алачева Т.И. Информационное обеспечение обоснования управленческих решений в условиях маркетинговой ориентации предприятия. Донецкий гос. ун-т экономики и торговли им. М. Туган-Барановского. Донецк, 2003. 144 с.

Безпалько О.В., Крайнюченко О.Ф. Використання методу експертних оцінок в маркетингових дослідженнях. Харчова промисловість. 2008. № 7. С. 128–132.

Вертайм К., Фенвик Я. Цифровой маркетинг. Как увеличить продажи с помощью социальных сетей, блогов, вики-ресурсов, мобильных телефонов и других современных технологий. Москва : Альпина Паблишер, 2010. 384 с.

Національна модель неоіндустріального розвитку України: моногр. / В.П. Вишневський, Л.О. Збаразська, М.Ю. Заніздра та ін.; за заг. ред. В.П. Вишневського / НАН України, Ін-т економіки пром-сті. Київ, 2016. 518 с.

Andrew J. Rohm, Matthew Stefl, Julian Saint Clair Time for a Marketing Curriculum Overhaul: Developing a Digital-First Approach. September 2018. DOI: https://doi.org/10.1177/0273475318798086

Лебеденко М.С. Вебометричний ранг як показник ефективності електронного ресурсу підприємства. Ефективна економіка. 2014. № 4. С. 40–42.

Машкаров Ю. Г. Тенденції розвитку інформаційної інфраструктури в Україні. Новітні інформаційно-комунікаційні технології в модернізації публічного управління: зарубіжний і вітчизняний досвід : Матеріали ІІ наук. практ. семінару. 25 квітня 2014 р., м. Дніпропетровськ // редкол.: В. М. Дрешпак ( голов. ред.). Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2014. С. 69–72.

Меджибовська Н.С. Формування систем електронного постачання промислових підприємств : монографія. Одеса : Пальміра, 2011. 271 с.

Niebel T. ICT and Economic Growth: Comparing Developing, Emerging and Developed Countries. ZEW Centre for European Economic Research. Mannheim. 2014. ZEW Discussion Paper 14–117.

Окландер М. А., Романенко O.O. Специфічні відмінності цифрового маркетингу від Інтернет-маркетингу. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2015. № 12. С. 362–371.

Mrs. Reshma Desai, Mr. Arvind Chauhan, Mr. Darshan Kudtarkar, "Digital Marketing - New Age Consumer Behavior (Mumbai Region)", IJRAR – International Journal of Research and Analytical Reviews (IJRAR), E-ISSN 2348-1269, P- ISSN 2349-5138, Volume.6, Issue 1, Page No pp.38-43, March 2019, Available at: http://www.ijrar.org/IJRAR1ABP007.pdf

Hofacker C.F. Digital Marketing: communicating, selling and connecting. Massachusetts : Edward Elgar Publishing, Inc., 2018. 224 р.

Каліна І.І. Інноваційні інструменти маркетингу в епоху цифровізації. Бізнес-навігатор. 2019. № 6.1 1 (56). С. 188–194.

ПрАТ «Миронівський хлібопродукт». URL: https://www.mhp.com.ua/

ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». URL: https://www.kernel.ua/ua/

ТОВ «Нестле Україна». URL: https://www.nestle.ua/

ТОВ «АГРОДЖЕНЕ-РЕЙШН УКРАЇНА». URL: https://agrogeneration.com/ua

ПрАТ «АГРОТОН». URL: http://agroton.pat.ua/

ТОВ «АГРО-ТРЕЙД-ВИРОБ-НИЦТВО». URL: https://agrotrade.ua/

Balabanova L.V., Alacheva T.I. (2003) Ynformatsyonnoe obespechenye obosnovanyia upravlencheskykh reshenyi v uslovyiakh marketynhovoi oryentatsyy predpryiatyia [Information support of substantiation of managerial decisions in the conditions of marketing orientation of the enterprise]; University of Economics and Trade. M. Tugan-Baranovsky. Donetsk, 144 p. (in Ukrainian)

Bezpalko O.V., Krainyuchenko O.F. (2008) Vykorystannia metodu ekspertnykh otsinok v marketynhovykh doslidzhenniakh [The use of the method of expert assessments in marketing research] Food industry. No 7, pp. 128–132. (in Ukrainian)

Wertheim K., Fenwick J. (2010) Tsyfrovoi marketynh. Kak uvelychyt prodazhy s pomoshchiu sotsyalnykh setei, blohov, vyky- resursov, mobylnykh telefonov y druhykh sovremennykh tekhnolohyi [Digital marketing. How to increase sales through social networks, blogs, wikis, mobile phones and other modern technologies]. Moskva: Alpina Publisher, 384 p. (in Russian)

V.P. Vyshnevsjkyj, L.O. Zbarazsjka, M.Ju. Zanizdra (2016) Nacionaljna modelj neoindustrialjnogho rozvytku Ukrajiny [National model of neoindustrial development of Ukraine]. National Academy of Sciences of Ukraine, Institute of Industrial Economics. Kiev, p. 518. (in Ukrainian)

Andrew J. Rohm, Matthew Stefl, Julian Saint Clair (2018) [Time for a Marketing Curriculum Overhaul]: Developing a Digital-First Approach. DOI: https://doi.org/10.1177/0273475318798086

Lebedenko M.S. (2014) Vebometrychnyi ranh yak pokaznyk efektyvnosti elektronnoho resursu pidpryiemstva [Webometric rank as an indicator of the efficiency of the electronic resource of the enterprise] Effective economy. No 4, pp. 40–42. (in Ukrainian)

Mashkarov Yu.G. (2014) Tendentsii rozvytku informatsiinoi infrastruktury v Ukraini [Tendencies of information infrastructure development in Ukraine] The latest information and communication technologies in the modernization of public administration: foreign and domestic experience: Materials of the II sciences. practice. seminar. April 25, 2014, Dnipropetrovsk // editor: VM Dreshpak (editor in chief). D.: DRIDU NADU, pp. 69–72. (in Ukrainian)

Medzhibovska N.S. (2011) Formuvannia system elektronnoho postachannia promyslovykh pidpryiemstv: monohrafiia [Formation of electronic supply systems of industrial enterprises: monograph]. Odessa: Palmyra, 271 p. (in Ukrainian)

Niebel T. (2014) ICT and Economic Growth: Comparing Developing, Emerging and Developed Countries. ZEW Centre for European Economic Research. Mannheim. ZEW Discussion Paper, pp. 14-117.

Oklander M.A., Romanenko O.O. (2015) Spetsyfichni vidminnosti tsyfrovoho marketynhu vid Internet-marketynhu [Specific differences between digital marketing and Internet marketing] Economic Bulletin of the National Technical University of Ukraine "Kyiv Polytechnic Institute". No 12, pp. 362–371. (in Ukrainian)

Mrs. Reshma Desai, Mr. Arvind Chauhan, Mr. Darshan Kudtarkar (2019) [Digital Marketing – New Age Consumer Behavior (Mumbai Region)] Volume 6, Issue 1, Page 38-43. Available at: http://www.ijrar.org/IJRAR1ABP007.pdf

Hofacker C.F. (2018) [Digital Marketing: communicating, selling and connecting. Massachusetts]: Edward Elgar Publishing, Inc., р. 224.

Kalina I.I. (2019) Innovatsiini instrumenty marketynhu v epokhu tsyfrovizatsii [Innovative marketing tools in the era of digitalization] Business Navigator, No 6.1-1 (56), pp. 188–194. (in Ukrainian)

PJSC Myronivsky Hliboproduct [PrAT «Myronivskyi khliboprodukt»]. Available at: https://www.mhp.com.ua/ (in Ukrainian)

KERNEL-TRADE LLC [TOV «KERNEL-TREID»]. Available at: https://www.kernel.ua/ua/ (in Ukrainian)

Nestle Ukraine LLC [TOV «Nestle Ukraina»]. Available at: https://www.nestle.ua/ (in Ukrainian)

AGRODZHENE-REASH UKRAINE LLC [TOV «AHRODZhENE-REIShN UKRAINA»]. Available at: https://agrogeneration.com/ua (in Ukrainian)

PJSC "AGROTON" [TOV «AHRO-TREID-VYROB-NYTsTVO»]. Available at: http://agroton.pat.ua/ (in Ukrainian)

LLC "AGRO-TRADE-PRODUCTION" [TOV «AHRO-TREID-VYROB-NYTsTVO»]. Available at: https://agrotrade.ua/ (in Ukrainian)

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-03-31