РЕТРОСПЕКТИВА ТЕОРЕТИЧНИХ ПІДХОДІВ ЩОДО СУТНОСТІ ТА ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
Анотація
Досліджено теоретичні положення щодо формування та реалізації інноваційної стратегії поліграфічного підприємства. Доведено, що орієнтація на інноваційний розвиток сприятиме підвищенню конкурентоспроможності поліграфічних підприємств, а базовим інструментом управління інноваційним розвитком підприємства є інноваційна стратегія. Представлено концептуальну схему формування інноваційної стратегії поліграфічного підприємства. Процес розробки стратегії представлено на прикладі ТОВ “Вінницька міська друкарня”.
Посилання
Баранчеев В. П., Масленникова Н. П., Мишин В. М. Управление инновациями: учебник. М.: Юрайт, 2011.
Вікарчук О. І. Особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу підприємства: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку // Кол. монографія / за заг. ред. проф. Л. Д. Павловської та О. О. Євенок. Житомир, 2017. С. 5–30.
Завлин П., Ипатов А., Кулагин А. Инновационная деятельность в условиях рынка. СПб.: Наука, 1994. 190 с.
Зозульов О., Підмогильна О. Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій // Маркетинг в Україні. 2013. № 3. С. 41–48.
Инновационный менеджмент : учеб. пособие / [под ред. С. Д. Ильенковой]. М.: Юнити, 2001. 327 с.
Ілляшенко С. М., Шипуліна Ю. С. Товарна інноваційна політика: підручник. Суми: ВТД “Університет. кн.”, 2007. 281 с. 66
Інновації і маркетинг — рушійні сили економічного розвитку: монографія / за ред. д-ра екон. наук, проф. С. М. Ілляшенка. Суми: ТОВ “Друкар. дім “Папірус”, 2012. 536 с.
Вінницька міська друкарня: Офіційний сайт [Електронний ресурс]. URL: https://vmdruk.com/
Портер М. Стратегія конкуренції. Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів / пер. з англ. К.: Основи, 2009. 523 с.
Фатхутдинов Р. А. Инновационный менеджмент [Текст] : учеб. для студ. вузов по экономическим и техническим специальностям и направлениям. 4-е изд., перераб. и доп. СПб : Питер, 2003. 400 с.
Шевченко І. Б. Основні засади формування місії підприємств поліграфічної промисловості [Електронний ресурс] // Технологія і техніка друкарства. 2012. Вип. 2. С. 75–84. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2012_2_15