УДОСКОНАЛЕННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ ВЗАЄМОДІЇ МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32689/2523-4536/70-7

Ключові слова:

логістика, маркетинг, збут, збутова діяльність, канал розподілу

Анотація

Розглянуто існуючі визначення поняття «збутова політика підприємства» та наведено власне бачення даного терміну. Досліджено основні аспекти збутової політики підприємств. Узагальнено теоретико-методичні та обґрунтовано науково-практичні засади ефективного використання маркетингу та логістики для удосконалення збутової політики підприємств. Проведено порівняльний аналіз маркетингових та логістичних задач організації збуту продукції підприємства. Наведено основні задачі поєднання маркетингу та логістики в системі збуту продукції, реалізація яких сприяє досягненню головної цілі збутової політики підприємства – забезпечення доставки продукції споживачам з високим рівнем сервісу та оптимальними затратами. Представлено схему процесу збуту продукції на основі інтеграції маркетингу та логістики.

Посилання

Красняк О.П. Формування збутової політики підприємства. Colloquium-journal. 2020. № 21 (73). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/formuvannya-zbutovoyi-politiki-pidpriemstva-1 (дата звернення: 01.07.2023).

Сенишин О.С., Кривешко О.В. Маркетинг: навч. посібник. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.

Безугла Л.С., Пороходніченко К.Р. Формування маркетингової збутової політики підприємства. Інфраструктура ринку. 2018. Вип. 24. С. 111–116.

Ковтун Е.О., Козоріз С.О., Собчук В.П. Особливості використання логістичних рішень в управлінні збутовою діяльністю підприємств. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2016. Вип. 6. Ч. 1. С. 166–168.

Chiarini A., Douglas A. The impact of logistics solutions on customer satisfaction: an exploratory qualitative study of manufacturing companies. Sinergie Italian Journal of Management. May-August (2015).No. 33. P. 255–270. DOI: https://doi.org/10.7433/s97.2015.16 (дата звернення: 01.07.2023).

Кучер О.В. Вплив маркетингу на ефективність збутової діяльності підприємства. Збірник наукових праць Подільського державного аграрно-технічного університету. Економічні науки. 2015. Вип. 23. С. 174–180. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZnpPdatue_2015_23_21 (дата звернення: 02.07.2023).

Резнік Н.П., Кривобок К.В., Літвиненко А.О. Питання вибору розподільних каналів і їх перетворення у збутові логістичні ланцюги. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2021. № 3. С. 20–26. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/24959/1/apie_2021_r03_a04.pdf (дата звернення: 02.07.2023).

Krasnyak O.P. (2020) Formuvannja zbutovoji polityky pidpryjemstva. [Formation of the sales policy of the enterprise]. Colloquium-journal, no. 21 (73). Available at: https://cyberleninka.ru/article/n/formuvannya-zbutovoyi-politiki-pidpriemstva-1 (accessed July 1, 2023).

Senyshyn O.S., Kryveshko O.V. (2020) Marketyngh: navchaljnyj posibnyk. [Marketing: study guide]. Lviv: Ivan Franko Lviv National University, 347 p.

Bezugla L.S., Porokhodnichenko K.R. (2018) Formuvannja marketynghovoji zbutovoji polityky pidpryjemstva [Formation of marketing sales policy of the enterprise]. Infrastruktura rynku, vol. 24, pp. 111–116.

Kovtun E.O., Kozoriz S.O., Sobchuk V.P. (2016) Osoblyvosti vykorystannja loghistychnykh rishenj v upravlinni zbutovoju dijaljnistju pidpryjemstv [Peculiarities of the use of logistics solutions in the management of sales activities of enterprises]. Naukovyj visnyk Uzhghorodsjkogho nacionaljnogho universytetu, vol. 6, part 1, pp. 166–168.

Andrea Chiarini, Alex Douglas. (May-August, 2015) The impact of logistics solutions on customer satisfaction: an exploratory qualitative study of manufacturing companies. Sinergie Italian Journal of Management, no. 33, p. 255–270. DOI: https://doi.org/10.7433/s97.2015.16 (accessed July 1, 2023).

Kucher O.V. (2015) Vplyv marketynghu na efektyvnistj zbutovoji dijaljnosti pidpryjemstva [The influence of marketing on the effectiveness of the sales activity of the enterprise]. Zbirnyk naukovykh pracj Podiljsjkogho derzhavnogho aghrarno-tekhnichnogho universytetu. Ekonomichni nauky, vol. 23, pp. 174–180. Available at:: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZnpPdatue_2015_23_21 (accessed July 2, 2023).

Reznik N.P., Kryvobok K.V., Litvynenko A.O. (2021) Pytannja vyboru rozpodiljnykh kanaliv i jikh peretvorennja u zbutovi loghistychni lancjughy [The issue of choosing distribution channels and their transformation into sales logistics chains]. Aktualjni problemy innovacijnoji ekonomiky, no. 3, pp. 20–26. Available at: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/24959/1/apie_2021_r03_a04.pdf (accessed July 2, 2023).

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-22