СОЦІАЛЬНИЙ КОМПОНЕНТ ЗБІЛЬШЕННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ ПЕРЕРОБЛЮЮЧИХ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Т.П. Панюк Рівненський державний гуманітарний університет

Анотація

Досліджено соціальну складову підвищення конкурентоспроможності переробних підприємств. З’ясовано, що соціальною складовою є соціальна відповідальність бізнесу, яка виступає однією з конкурентних переваг сучасних переробних підприємств національної економіки. Схарактеризовано поняття соціальної відповідальності та визначено його роль, значення у розвитку переробних підприємств.

Посилання

Культурний та соціальний виміри євроінтеграційної стратегії України: Засідання РГ від 12.03.2013 р. [Електронний ресурс ] // Нац. ін-т стратегічних досліджень. URL: http://www.niss.gov.ua/articles/1121

Гришова І. Ю., Щербата М. Ю., Гришов В. В. Соціальна відповідальність бізнесу як чинник соціально-економічного розвитку // Проблеми і перспективи економіки та упр.: Наук. журн. Черніг. нац. технол. ун-ту. 2015. № 3 (3). C. 17–28.

Зелена книга Європейського Союзу [Електронний ресурс] // Комитет Российского союза промышленников и предпринимателей по энергетической политике и энергоэффективности. URL: http://www.rsppenergy.ru/main/static.asp?art_id=1552

Комарницький І. Ф., Галушко З. І. Соціальна відповідальність бізнесу як інструмент управління сучасним підприємством [Електронний ресурс] // Нац. Бібліотека України імені В. І. Вернадського. Веб-портал. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/znpen/2010_6/7_Social.pdf

Гришова І. Ю., Шестаковська Т. Л. Роль консюмеризму в соціально-економічних процесах // Наук. записки Ін-ту законодавства Верховної Ради України. 2016. № 6. С. 75–82.

Митяй О. В. Особливості формування і оцінки конкурентоспроможності в аграрній сфері // Вісн. Черніг. держ. технологічного ун-ту. Серія “Економічні науки”. 2014. № 4. С. 12–19.

Гришова І. Ю., Конюхов Ю. М. Оцінка міграційних потоків як фактору трансформації соціально-економічної сфери // Укр. журн. прикладної економіки. 2016. Том 1. № 1. С. 50–58.

Banerjee S. B. Corporate social responsibility: the good, the bad and the ugly / Subhabrata Bobby Banerjee. Cheltenham (UK), Northampton, (USA, MA): Edward Elgar Publishing, 2007. 153 p.

Товма Л. Ф. Еколого-економічна складова в концепції сталого розвитку України [Електронний ресурс] // Сайт наукового журналу “Бізнес Інформ”. URL: http://business-inform.net/pdf/2012/2_0/141_144.pdf

Офіційний сайт Національного інституту стратегічних досліджень [Електронний ресурс]. URL: http://www.niss.gov.ua

Петрушенко Ю. М., Дудкін О. В. Формування інституту позитивної соціальної відповідальності // Наук. пр. Донецького нац. техн. ун-ту. Серія: економічна. 2009. Випуск 37. С. 25–31.

Панюк Т. П. Роль cоціальної відповідальності бізнесу в діяльності молокопереробних підприємтсв // Проблеми і перспективи економіки та управління: Наук. Журн. Черніг. нац. технол. ун-ту. 2015. № 2 (2). C. 118–122.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-18