МОНІТОРИНГ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА ЯКІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ
Анотація
Проаналізовано наукові здобутки у сфері якості й наведено фактори, які визначають рівень якості продукції. Надано перелік аспектів, що впливають на якість продукції, враховуючи три рівні продукту, а саме: формування, розвиток та робота на імідж. Оскільки якість послуг залежить від багатьох суб’єктивних факторів, то для попередження впливу наведених факторів на рівень досконалості туристичного продукту необхідно побудувати систему управління його якістю.
Посилання
Жукова М. А. Менеджмент в туристском бизнесе: учеб. пособие. 2-е изд., стер. Москва: КНОРУС, 2006. 192 с.
Зорин И. В., Каверина Т. П., Квартальнов В. А. Туризм как вид деятельности. Москва: Финансы и статистика, 2005. 288 с.
Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: учеб. Для вузов / пер. с англ.; под ред. Р. Б. Ноздревой. Москва: Юнити, 2003. 787 с.
Лук’янець Т. І. Рекламний менеджмент. Київ: КНЕУ, 2007. 41 с.
Маркетинг туризму: у 2 ч. / Г. Б. Мунін, З. І. Тимошенко, Є. В. Самарцев, А. О. Змійов. Київ: Європейський ун-т, 2005. І ч. 324 с., ІІ ч. 426 с.
Майдебура Е. В. Маркетинг услуг. Киев: ВИРА-Р, 2001. 574 с.
Окрепилов В. В. Управление качеством: учеб. для вузов / 2-е изд., доп. и перераб. Москва: ОАО Экономика, 2002. 639 с.
Палеха О. Ю. Підвищення результативності діяльності туристичних компаній шляхом управління якістю інформаційного забезпечення споживача // Економіка і управління. 2010. № 2 (46). С. 70–77.
Парсяк В. Н. Маркетинг: від теорії до практики [навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.]. Київ: Наук. думка, 2007. 256 с.
Шульгіна Л. М. Маркетингова теорія продажу туристичного продукту // Проблеми науки. 2005. № 4. С. 33–39.