No. 4 (31) (2011): Scientific Works of Interregional Academy of Personnel Management. Economic Sciences
Мельник П. П.
АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИХ ПРОБЛЕМ В АГРОЕКОСИСТЕМАХ
Юсеф Н. Н.
РОЗВИТОК ВІЛЬНИХ ТОРГОВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВИХ ЗОН ІСЛАМСЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ ІРАН НА ПОЧАТКУ ХХІ СТ.
Бульда С. О.
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ РЕГІОНУ
Дмитренко Г. А., Семерей Б. В.
КОМПОНЕНТНО-ПАРАМЕТРИЧНА МОДЕЛЬ ЯКОСТІ ТРУДОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ В КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЛЮДИНОЦЕНТРИЧНОГО ПІДХОДУ
Дорошев А. О.
ЗАГРОЗИ ТА ЗАСОБИ ДОСЯГНЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА
Дукоска Катаріна
МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ В УМОВАХ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ
Ейсмонт В. С.
АДЕКВАТНІСТЬ ДЕЯКИХ ЕКОНОМІЧНИХ КОНЦЕПЦІЙ СПЕЦИФІЦІ МАКРОЕКОНОМІЧНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ
Кітанов В.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ ТУРИСТИЧНОЇ ДЕСТИНАЦІЇ В РЕСПУБЛІЦІ МАКЕДОНІЯ
Магеррамзаде Алібала Саттар огли
КЛАСИЧНІ КОНЦЕПЦІЇ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ТА ЕКОНОМІЧНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
Пруднікова Л. О.
РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МІЖБЮДЖЕТНИХ ВІДНОСИН ЯК ОСНОВА ПОДОЛАННЯ НЕРІВНОМІРНОСТІ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНУ (НА ПРИКЛАДІ ДОНБАСУ)
Старих Л. В.
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ З МАРКЕТИНГУ МЕДИЦИНИ ТА ФАРМАЦІЇ