СТВОРЕННЯ ВАРТОСТІ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ ДЛЯ КЛІЄНТІВ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ: ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32689/2523-4536/67-7

Ключові слова:

банк, розвиток, підприємства сегменту малого та середнього бізнесу, ризики, кредити

Анотація

Наведено огляд нинішнього стану справ у сфері банківського обслуговування малих та середніх підприємств, розглядаються підходи, які банки використовують для реалізації потенційних можливостей. Надано рекомендації для банків, які хотіли б розпочати стратегічне освоєння ринку малих та середніх підприємств. Авторами зазначено, що для багатьох банків ефективна розробка продуктів та послуг передбачає стандартизацію. Банкам необхідно урівнювати запит з боку підприємств малого та середнього бізнесу на продукти та послуги, якими вони готові користуватися та включаючи затрати банку на їх надання. Використовуючи потреби малого та середнього підприємництва, ефективно працюючі банки можуть розробляти і швидко виводити на ринок нові продукти. Особливо швидко реагують на запит банки готові розробляти нові продукти навіть у тих випадках, коли ці продукти виходять за рамки традиційно запропонованих банками.

Посилання

Балабанов И.Т. Основы финансового менеджмента : учеб. пособие. Киев : Финансы и статистика, 2013. 480 с.

Болдова А.А., Мойко В.Ю. Ринок фінансових послуг України: глобалізаційний аспект. Збірник наукових праць Національного університету державної податкової служби України. 2012. № 1. C. 72–78.

Дзюблюк О.В. До питання про суть комерційного банку і специфіку банківського продукту. Вісник Національного банку України. 2009. № 6. С. 82–90.

Жуков Е.Ф., Зеленкова Н.М., Литвиненко Л.Т. Деньги. Кредит. Банки. Учебник для вузов. Київ : ЮНИТИ-ДАНА, 2015. 703 с.

Закон України «Про банки і банківську діяльність». URL: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2121-14

Захарченко О.М. Дистанційне банківське обслуговування на основі системи «клієнт-банк»: переваги та недоліки. Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : зб. наук. праць. Суми, 2013. Т. 30. С. 121–127.

Лаврушина О.І. Банківський менеджмент : підручник. 2-е вид., перероб. і доп. Одеса : КНОРУС, 2011. 560 с.

Мазур О.А., Богун А.М. Організаційно-методичні рекомендації щодо формування та визначення собівартості банківського продукту. Аудитор України. 2005. № 16 (78). С. 16–19.

Масленніков Є.І., Чкан А.А. Дослідження розвитку ринку фінансових послуг України. Економіка: реалії часу. 2014. № 2. С. 105–11.

Масленчитков Ю.С. Технология и организация работы банка: теория и практика. Киев, 1998. 432 с.

Оніщенко С. Особливості розробки нових банківських продуктів. Банківська справа. 2000. № 3 (33). С. 24–27.

Савелко Т. Теоретичні аспекти ринку банківських послуг України. Економіка України. 2007. № 8 (549). С. 27–32.

Сороківська З.К. Банківський роздрібний бізнес : навч. посіб. Тернопіль : Астон, 2013. 245 с.

Balabanov, I.T. (2013), Osnovy finansovogo menedzhmenta [Fundamentals of financial management], Finansy i statistika.

Boldova, A.A. and Mojko, V.Yu (2012), "The financial services market in Ukraine: the globalization aspect", Zbirnyk naukovykh prats' Natsional'noho universytetu derzhavnoi podatkovoi sluzhby Ukrainy, vol. 1, pp. 72–78.

Dziubliuk, O.V. (2009) "To the question about the essence of the commercial bank and the specifics of the banking product", Visnyk Natsional'noho banku Ukrainy, vol. 6, pp. 82–90.

Zhukov, E.F. Zelenkova, N.M. and Litvinenko, L.T. (2015), Den'gi. Kredit. Banki. Uchebnik dlja vuzov [Money. Credit. Banks. Textbook for universities], JuNITI-DANA.

The Verkhovna Rada of Ukraine (2001), The Law of Ukraine "About banks and banking", available at: http:// zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2121-14 (Accessed 29 October 2018).

Zakharchenko, O.M. (2013), "Remote banking services based on the client-bank system: advantages and disadvantages", Problemy i perspektyvy rozvytku bankivs'koi systemy Ukrainy: zb. nauk. prats', vol. 30, pp. 121–127.

Lavrushyna, O.I. (2011), Bankivs'kyj menedzhment [Banking Management], 2nd ed, KNORUS, Moskva.

Mazur, O.A. and Bohun, A.M. (2005), "Organizational and methodical recommendations for the formation and determination of the cost price of a banking product", Audytor Ukrainy, vol. 16 (78), pp. 16–19.

Maslennikov, Ye.I. and Chkan, A.A. (2014), "Research on the development of the financial services market in Ukraine", Ekonomika:realii chasu, vol. 2, pp. 105–111.

Maslenchitkov, Ju.S. (1998), Tehnologija i organizacija raboty banka: teorija i praktika [Technology and organization of the bank: theory and practice].

Onischenko, S. (2000), "Features of developing new banking products", Bankivs'ka sprava, vol. 3 (33), pp. 24–27.

Savelko, T. (2007), "Theoretical aspects of the banking services market in Ukraine", Ekonomika Ukrainy, vol. 8 (549), pp. 27–32.

Sorokivs'ka, Z.K. (2013), Bankivs'kyj rozdribnyj biznes [Banking Retail Business], 3nd ed, Aston, Ternopil', Ukraine.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-11