PR ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ: МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.32689/maup.philol.2022.2.5Ключові слова:
піар, органи державної влади, державне управління, професійні компетенціїАнотація
Міждисциплінарність PR в органах державного управління потребує формування у студентів розуміння специфіки комунікації з цільовими аудиторіями, функцій органів державної влади та інструментів державного управління. Мета статті – проаналізувати труднощі, з якими стикаються студенти, що опановують фах PR та зв’язки з громадськістю, під час вивчення дисципліни «Реклама та PR в державній сфері», виділити методи формування компетенцій у студентів в умовах викладання PR в органах державного управління у вищій школі. Реалізація поставленої мети передбачає вирішення таких завдань: 1) систематизувати труднощі, з якими стикаються студенти під час вивчення дисципліни «PR в державній сфері»; 2) виявити компетенції, які мають бути сформовані під час викладання зазначеної дисципліни в умовах вищої школи. Наукова новизна. У роботі представлена основна проблематика, пов’язана з викладанням PR в органах державного управління у вищій школі. Студенти, які здобувають освіту за фахом «Реклама і PR», маючи достатній рівень знань та навичок із комунікації, часто не усвідомлюють відмінностей між функціонуванням державного та комерційного секторів. Намагаючись застосувати підходи, які використовуються в піарі компаній і брендів, до органів державної влади, студенти припускаються низки помилок. У висновках зазначено методичні підходи, які дозволяють сформувати у студентів необхідні навички для професійної самореалізації в пресслужбах та комунікаційних підрозділах органів державної влади.
Посилання
Біленчук П. Д. Національна безпека України: сучасні інформаційні технології і можливі джерела небезпеки. Вісник академії праці і соціальних відносин. 1998. № 1. С. 61–72.
Полочанінов В. Записки на полях української політики. Київ, 2019. 164 с.
Почепцов Г. Контроль над розумом. Київ, 2012. 350 с.
Шевченко О. Особливості застосування PR в публічному управлінні. Проблеми та перспективи економіки та управління. 2016. № 3. С. 47–55.