СТРАТЕГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ЯКОСТІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

Автор(и)

Ключові слова:

концептуальна модель, стратегічне управління високої якості, маркетингова діяльність, стратегічна архітектура, стратегічна організація, стратегічний підхід

Анотація

Концептуальна модель якості стратегічного управління мар- кетинговою діяльністю включає в себе наступні елементи: стратегічна архі- тектура, стратегічна організація, стратегічний аудит, кожен розглядається з точки зору інформації, функціональних, методологічних, організаційних та економічних аспектів. Реалізація цієї моделі дасть змогу підвищити ефек- тивність стратегічного управління маркетингової діяльності підприємств та забезпечити їх довгострокову конкурентоспроможність.

Концептуально-категоріальний апарат доповнюється такими визначен- нями: стратегічне управління маркетинговою діяльністю — контроль, що спрямовує діяльність на потреби клієнта для досягнення стратегічних цілей, що забезпечують довгострокову конкурентну перевагу шляхом розроблення і реалізації маркетингових стратегій і реалізації стратегічних змін, відповід- но до динамічного маркетингового середовища. Архітектура стратегічного управління маркетинговою діяльністю — будівництво та логічна комбінація можливостей, функцій, методології (технології) стратегічного управління маркетинговою діяльністю з метою задоволення потреб цільової аудиторії і досягнення стратегічних цілей підприємства.

Посилання

Хамел Г. Конкурируя за будущее: создание рынков завтрашнего дня / Г. Хамел, К. Прахалад; пер. с англ. — М.: Олимп-Бизнес, 2002. — 288 с.

Балабанова Л. В. Стратегическое маркетинговое управление на ос- нове бенчмаркинга: монография / Л. В. Балабанова, В. В. Сли- пенький. — Донецк: ДонГУЭТ, 2005.

Котлер Ф. Маркетинг в третьем ты- сячелетии: Как создать, завоевать и удержать рынок / Ф. Котлер. — М.: АСТ, 2001. — 272 с.

Балабанова Л. В. Маркетинг: підруч- ник / Л. В. Балабанова. — 2-ге вид., перероб. і доп. — К.: Знання-Прес, 2004. — 645 с.

Балабанова Л. В. Управління ре- алізацією стратегій підприємства: маркетинговий підхід: монографія / Л. В. Балабанова, І. С. Фоломки- на. — Донецьк: [ДонНУЕТ], 2009. — 402 с.

Марк Д. Ханна. Управління ви- робництвом з метою задоволення споживача / Марк Д. Ханна. — К.: КНТЕУ, 2003. — 225 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-22

Як цитувати

Дацій, Н. (2017). СТРАТЕГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ЯКОСТІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ. Публічне урядування, (1 (6), 87-96. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/public-management/article/view/675