СИСТЕМА АНАЛІЗУ ВИГІДНОСТІ КОНТРАКТІВ У СФЕРІ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32689/maup.it.2023.5.6Ключові слова:
алгоритм, прийняття рішень, проблема, системний підхід, процес.Анотація
Анотація. У цій статті детально розглядається тема прийняття рішень, зосереджуючись на їх різновидах та методах, етапах та алгоритмах. Подано визначення поняття рішення і далі переходить до аналізу різних підходів та методів, які можуть бути використані в процесі прийняття рішень. Особлива увага приділяється етапам алгоритмів для раціонального прийняття рішень. Розкрито, як ці етапи можуть сприяти вирішенню складних задач і знаходженню оптимальних рішень у різноманітних ситуаціях, а також, як знання цих етапів може допомогти у модифікації конкретного алгоритму. В статті також наведено конкретний приклад: задачу вибору найбільш вигідного рекламного контракту у сфері засобів масової інформації. Для її розв’язання було застосовано метод лінійної згортки, що дозволило оптимізувати вибір, враховуючи різні критерії. Докладно описується актуальність вибору даного методу, кроки застосування цього методу, адаптуючи його до специфічних умов та встановлених критеріїв. Крім того, в статті обговорюються особливості використання методу лінійної згортки при збільшенні кількості критеріїв та змінних. Аналізується, як зміна цих параметрів впливає на процес прийняття рішень та на якість кінцевих результатів. Цей аналіз важливий для глибшого розуміння потенціалу та обмежень методу лінійної згортки в управлінському рішенні, виявлення недоліків та переваг цього методу, а також сферу ефективного застосування і дозволяє краще порівняти цей метод з аналогами. Загалом, стаття надає цінну інформацію для фахівців у сфері менеджменту та управління, автоматизації прийняття рішень, а також для тих, хто цікавиться теорією та практикою прийняття рішень. Вона аналізує процес прийняття рішень та демонструє, як теоретичні знання та методи прийняття рішень можуть бути застосовані на практиці для вирішення конкретних бізнес-задач.
Посилання
Алгоритм прийняття рішень: методи, розробка завдань та реалізація планів. [Електронний ресурс] URL: https://what.com.ua/algoritm-priiniattia-rishen-m/ (дата звернення 26.12.2023).
Бондар Н. П. Сучасний простір медіаграмотності та перспективи його розвитку (інформаційно-методичні матеріали). Херсон : Видавництво Навчально-методичного центру освіти у Херсонській області, 2020. 204 с.
Застосування методу лінійної згортки для прийняття рішення. [Електронний ресурс] URL: https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/5393/1/4.pdf (дата звернення 26.12.2023).
Копистинська І. М. Проблематика засобів масової комунікації та реклами. Навчальний посібник. Івано-Франківськ. 2022. 204 с.
Основи прийняття фінансових та інвестиційних рішень. [Електронний ресурс] URL: https://otherreferats.
allbest.ru/finance/00089639_0.html (дата звернення 26.12.2023).
Прийняття рішень. [Електронний ресурс] URL: https://studopedia.com.ua/1_224983_priynyattya-finansovihrishen.html (дата звернення 26.12.2023).
Прийняття рішення за допомогою побудови супер критерію методом лінійної згортки. [Електронний ресурс] URL: https://studfile.net/preview/6342097/page:12/ (дата звернення 26.12.2023).
Пушкар О. І., Грабовський Є. М. Культура цифрових медіа [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. 164 с.
Makedon, V., Zaikina, H., Slusareva, L., Shumkova, O., Zhmaylova, O. Rebranding in the Enterprise Market Policy. Proceedings of the 34rd International Business Information Management Association Conference, IBIMA 2019: Vision 2025: Education Excellence and Management of Innovations. through Sustainable Economic Competitive Advantage: pp. 9472-9476
Nightingale. V. The handbook of media audiences. Wiley-Blackwell, 2011. 550 p.
Patarakin E., Burov V., Remorenko I. Scaffolding educational community of practice using visual storytelling. In: Proceedings of the 10th International Conference on Theory and Practice of Electronic Governance. New York : Romania, 2017. P. 355–358.
Shelukhin M., Kupriichuk V., KyrylkoN., Makedon V., Chupryna N. Entrepreneurship Education with the Use of a Cloud-Oriented Educational Environment. International Journal of Entrepreneurship. 2021. Volume 25. Issue 6. URL: https://www.abacademies.org/articles/entrepreneurship-education-with-the-use-of-a-cloudoriented-educationalenvironment-
html (дата звернення 27.12.2023).