ПОЛІТИЧНИЙ ІМІДЖ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ УМОВ
Abstract
The political image of the country is the construct of communicative resources of any state, which under conditions of globalization is the form factor is not as
important as economic, social or technological. The formation of this semantic construct appropriate to begin with an analysis of modernization, globalization
and synergistic paradigmatic approach.
References
Бебик В. М. Політологія для політика і громадянина: Монографія. — К.: МАУП, 2003. — 424 с.
Галумов Э. А. Имидж против имиджа. — М.: Известия, 2005. — 552 с.
Головатий М .Ф. Політична психологія: Навч. посіб. — К.: МАУП, 2001. — 136 с.
Горбатенко В. Десять уроків політичного лідерства для пострадянських керманичів // Політ. менеджмент. — 2006. — Спец. вип. — С. 48–62.
Денисюк С. Г. Імідж політичного лідера в контексті розвитку української політичної культури: особли-
вості формування та механізми реалізації: Дис. ... канд. політ. наук: 23.00.03. — К., 2006. — 209 с.
Жмыриков А. Н. Как победить на выборах: Психотехника эффективного проведения избирательной кампании. — Обнинск: Титул, 1995. — 128 с.
Кочубей Л. Політичне лідерство і PR-діяльність // Політ. менеджмент. — 2006. — Спец. вип. — С. 83–90.
Кривошеїн В. Імідж як категорія системології політичного світосприйняття // Політ. менеджмент. — 31
— № 3 (12). — [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.politik.org.ua/vid/magcontent. php3?m=1&n=40&c=789
Лікарчук Н. В. Формування іміджу політичного лідера в процесі виборчої кампанії: Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. політ. наук: спец. 23.00.02
“Політичні інститути та процеси”. — К., 2003 — 21 с.
Луценко К. В. Політична реклама як іміджева технологія у системі комунікації та маркетингу: Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. політ. наук:
спец. 23.00.02 “Політичні інститути та процеси”. — Чернівці, 2006. — 18 с.
Ольшанский Д. В. Политико-психологический словарь: Учеб. пособие для студ. гуманит. спец. вузов. — М.: Академ. проект, Екатеринбург: Деловая книга,
— 574 с.
Почепцов Г. Г. Профессия: имиджмейкер. — 2-е изд., испр. и доп. — М.: Алетейя, 2000. — 256 с.
Почепцов Г. Стратегия. — М.: Академ. Смартбук, 2009. — 377 с.
Хаген М. Синергетика. Иерархии неустойчивости в самоорганизующихся системах и устройствах: Пер. с. англ. — М.: Мир, 1995. — 420 с.
Глейн Дж. Хаос. Создание новой науки: Пер. с англ. — СПб.: Амфора, 2001. — 398 с.
Сурмин Ю. П. Социология: методология и концептуалистика современных исследований: Учебник для студ. вузов / Ю. П. Сурмин, И. П. Бидзюра. — К.:
Освіта України, 2012 . — 556 с.
Почепцов Г. Від Facebook’у і гламуру до Wikileaks: медіакомунікації. — К.: Спадщина, 2012. — 464 с.
Чорноплеча О. Проблема формування економічного іміджу України в контексті Євроінтеграції. —
[Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/znpdme/2011_2/chornoplecha.pdf
Хейвуд Э. Политология: Учеб. для студ. вузов:Пер. с англ. / Под ред. Г. Г. Водолазова, В. Ю. Вельского. — М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2005. — (Сер. “Зарубеж.
учеб.”). — 544 с.