ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД ЕФЕКТИВНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Анотація
Розглянуто й проаналізовано основні інноваційні аспекти державного управління вищою освітою насучасному етапі суспільного розвитку. Акцентується на тому, що інноваційні підходи до розбудови принципово нової, що відповідає запитам інформаційного суспільства, системи державного управління вищою освітою, сприяють радикальному оновленню процесу навчання та виховання майбутніх спеціалістів, забезпечують їх продуктивно громадянську — корисну діяльність у всіх сферах суспільного виробництва.
Посилання
Ананьев А. А., Горлага Е. В. Основные направления совершенствования системы административного менеджмента // Ярославский педагогический вестник. 2013. № 2. Т. 1. К.: Вид. дім “Ін Юре”, 2003. 416 с.
Кремень В. Г. Філософія людиноцентризму в стратегіях освітнього простору. К.: Педагогічна думка, 2009. 530 с.
Мармиза О. І. Інноваційні підходи до управління навчальним закладом. Х.: Вид. дім “Освіта”, 2004. 36 с.
Слонєвський В. В. Інноваційні технології в управлінні сучасного керівника навчальним закладом // Зб. наукових праць: Наук. вісник інноваційних технологій. 2016. № 1.
Тапскотт Д. Електронно-цифровое общество: плюсы и минусы эпохи сетево- го интеллекта / Пер. с англ. К. Дубинский. М.: Рефл-бук; К.: INTПресс, 1999. 432 с. 44
Тоффлер Э., Тоффлер Х. Создание новой цивилизации: Политика третьей волны [Электронный ресурс] / Печатается в сокращении по изданию: Тоффлер Элвин, Тоффлер Хейди. Создание новой цивилизации. Политика третьей волны. Новосибирск: Сибирская молодежная инициатива, 1996. 45 с. // Сайт twirpx.com. URL: https://www.twirpx.com/file/324972/
Український педагогічний вісник. К.: Либідь. 1997. 376 с.