ФЕНОМЕН НЕПОВНОЇ СІМ’Ї ЯК ГЛОБАЛЬНА СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Анотація
Проаналізовано сучасний стан інституту сім’ї та причини збільшення кількості неповних сімей. Визначено наслідки виховання у неповних сім’ях.
З’ясовано, що функціонування та розвиток сім’ї безпосередньо залежать від суспільних відносин загалом, і в першу чергу від рівня культурного розвитку суспільства. Доведено, чим вищий культурний розвиток суспільства, тим вища культура пересічної сім’ї.
Посилання
Антонов А. И. Микросоциология семьи: учебник. Моск. гос. ун-т им. М. В. Ломоносова. 2-е изд. Москва : ИНФРА-М, 2005. 368 с.
Волков А. Г. Семья — объект демографии. М.: Мысль,1986. 271 с.
Гольцова Н. В. Педагогическая социология: учеб. пособие для вузов. М.: Академ. Проект, 2006. 224 с.
Докторович М. Неповна сім’я. Особливості роботи соціального педагога / Марина Докторович. К.: Шк. світ, 2010. 126 с.
Максимович О., Постовий В. Особливості виховання дітей із розлучених сімей: навч.-метод. посіб. К.: ДЦССМ, 2004. 140 с.
Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків: Закон України від 08.09.2005 р. № 2866-IV // Верховна Рада України. Офіц. веб-портал. URL:
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2866-15
Склад населення України за шлюбним станом: за даними Всеукраїнського перепису населення 2001 року. К.: Держкомстат України, 2003. 216 с.