ПСИХОЛОГІЧНЕ СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ У ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Анотація
Поглиблене дослідження факторів сприяння розвитку критичного мислення у курсантів вищих військових навчальних закладів створило підґрунтя для визначення поняття критичного мислення як фактора психологічної та професійної підготовки майбутнього військового. Систематизовано основні теоретико-методологічні підходи до вироблення та закріплення навичок критичного мислення курсантів.
Посилання
Чебан В. В. Военное образование: бюрократический и государственный подходы // Военная мысль. — 2004. — № 1. — С. 44–47.
Міщенко В. І. Формування інтелекту військово- го спеціаліста на засадах педагогічної творчості // Основні напрямки виховання військової інтелігенції у сучасних умовах: Матеріали наук.-практ. конф. вищих навч. закладів м. Харкова, 22–23 листоп. 2001 р. / Харк. військ. ун-т. — 2002. — С. 150–152.
Військове виховання: історія, теорія та методика: Навч. посіб. / За ред. В. В. Ягупова. — К.: Graphic&Design, 2002. — 560 c.
Педагогика: Учеб. пособие. — Х.: Харків. військ. ун-т, 1996. — 227 с.
Ефремов И. И. Авторитет военачальника как социальное явление // Военная мысль. — 2004. — № 10. — С. 48–55.
Полікушин В. С., Явтушенко А. М. Основи управління і прийняття рішень у військовій справі: Навч. посіб. — Х.: Харків. військ. ун-т, 2001. — 324 с.
Корчемный П. А. Психология летного обучения. — М.: Воениздат, 1986. — 136 с.